Annons:
Etikettallmänt
Läst 2131 ggr
Staffan
4/11/13, 2:29 PM

Roligt eller inte?

Pajkastningshumor har funnit i alla tider, men är det verkligen roligt? De flesta tycker nog att det är det ibland men inte alltid.

Glöm inte att svara i undersökningen längst ned och säg vad du tycker om just den här pajfilmen:

Annons:
[Tilde]
4/11/13, 2:47 PM
#1

Sambon och jag skrattade riktigt mycket åt den videon! Knäpp kille, det där (på ett roligt sätt, såklart)! 😂

Maria
4/11/13, 4:12 PM
#2

Jag tycker sådant är lite småkul😉

Förmodligen ha de haft jättekul när de spelade in filmsnutten och flamingon var ju dråplig😂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Hanna
4/11/13, 4:18 PM
#3

Såg den igår kväll. Skrattade så jag grät 😃

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[KKlara]
4/11/13, 4:21 PM
#4

Alltså jag skrattade så mycket att jag höll på att kissa på mig! 😂

Vickyy
4/11/13, 4:34 PM
#5

Bästa videon 😃

Var tvungen att blogga om den också och alla verkar gilla den, döör xD

http://fames.se/vicky/hahahah-2/

Emo
4/11/13, 4:38 PM
#6

Det var så dumt så det blev riktigt roligt. 😂

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Annons:
MissInAction
4/11/13, 4:41 PM
#7

Just den här videon var inte min humor, alls. Finns dock säkert andra i samma "genre" som tilltalar mig, även om jag inte kommer på någon på rak arm 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Frida B
4/11/13, 4:52 PM
#8

Skrattade så att jag fick ont i magen, och en lång tid efter 😂

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Alex
4/11/13, 6:12 PM
#9

Jag älskar den typen av humor, så jag höll på att dö av skratt häromdagen när jag såg den videon första gången. Klart det hjälpte till lite att jag var trött, men jag skrattade nästan lika mycket andra gången. 😉

Även pajkastningshumor måste ju göras med finess, just det att den andra sitter mittemot som om ingenting händer har ju faktiskt en stor del i det hela, som gör att det blir roligt. Och jag blir alltid lika imponerad över såna människor, att de lyckas hålla masken!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

ThreeStars
4/11/13, 8:12 PM
#10

Denna cirkulerade runt häromdan på tumblr i form av .gif-filer. Jag dog xD

Emmetem
4/12/13, 12:14 AM
#11

Såg denna igår mednmin pojkvän och vi båda höll pånatt dö av skratt! Otroligt rolig! Exakt min humor!

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

LisaF
4/12/13, 9:19 AM
#12

Fnissade lite åt den! Den är rolig tycker jag, eller så sjuk humor så den blir rolig. 😃

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Evisen
4/12/13, 9:49 AM
#13

Exakt min humor:) Skrattade väldigt gott åt den och skickade över den till min mamma som kommenterade: Ja du har juh sjuk humor🤪.

Annons:
[Zorita]
4/12/13, 10:49 AM
#14

Egentligen tycker jag inte sånt här är kul, men jag skrattade i alla fall 🤪

Seglarina
4/12/13, 11:21 AM
#15

Lite kul var det allt, jag skrattade  till i alla fall. Kom att tänka på en sketch i programmet Nöjesmasakern, om någon är så gammal att man kommer ihåg den. Alla deltagarna står i ett skogsbryn. Ute i gläntan står ett stort bord med en massa mat på. Nu ska deltagarna äta som om dom är fåglar, vilket blir dråpligt kan man tänka sig. Å andra sidan skulle vi nog skratta också om vi fick se ett lejon, en fågel, hyena,, krokodil eller så äta med kniv och gaffel eller hur?

[Starman]
4/12/13, 12:15 PM
#16

Nej, det där gick inte alls hem hos mig. Men så är jag ju en sådan där som anser slapstick vara den lägsta och mest irriterande formen av "humor". (Enda undantaget är Charlie Chaplin, men hans slapstick är å andra sidan genial och genomtänkt.)

KallaMigMimmi
4/12/13, 1:34 PM
#17

Såg det första gången igår på Amazingvideos appen. Jag tycker inte att den är amazing. helt klart fjantig. något pjat (pajasaktigt)

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Seglarina
4/12/13, 1:44 PM
#18

Jag vet inte om ovanstående film är slapstick precis.

Charlie Chaplins snubblande på sin käpp tycker jag inte är speciellt kul. Nedan är slapstick enligt google och det tycker jag absolut inte är kul heller, ville inte se till slut äns, gjorde bara ont.

Seglarina
4/12/13, 1:46 PM
#19

Fick inte med filmen. här (förhoppningsvis):

Maria
4/12/13, 1:55 PM
#20

Charlie Chaplin är en stor idol för mig. Jag älskar hans kroppsspråk och förmågan att formulera sig med små tillgångar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
KallaMigMimmi
4/12/13, 1:59 PM
#21

#19 jo den filmen gjorde ont på mig också jag är alldeles för blödig för att skratta åt någon som gör sig illa:S

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Johannez
4/12/13, 4:01 PM
#22

#19 Hahaha he nailed it!

Äldre komedi, sketcher är helt klart underskattat idag, vi borde skapa en tråd inne i iFokus humor där vi lägger ut gamla humorklipp, vad säger ni? 😃

Fördomar är dumbommarnas förnuft.
François de Voltaire

Yelly Bean
4/12/13, 4:58 PM
#23

Jag förstår inte, vad är det som är "lågt" med den här videon? 

Inget pik eller så till er som sagt det, men förstår inte. 😊

[Ebidda98]
4/13/13, 7:41 PM
#24

Eftersom min humor är som den är skrattar jag även när den spelas upp för 5:e gången 😂

StillaSinnet
4/20/13, 8:47 PM
#25

Den är sjuuuukt bra! Har sett den innan men får inte nog av att se kompisens pokerface 😂. Det är vä när noshörningen kommer farande som han tappar masken lite 😃

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Upp till toppen
Annons: