Annons:
Etikettallmänt
Läst 548 ggr
Staffan
7/19/22, 4:40 PM

Årets sommarpratare?

Erkänner direkt, jag lyssnar sällan på sommarpratarna.
Fick dock ett tips från min kollega Johan (som många av er känner väl) om att lyssna på gårdagens sommarpratare, Emmanuel Karlsten. Då det är för varmt i solen tog jag mig an uppgiften nyss. Det var en väl investerad timme.

  • Skön ton
  • Fina nyanser
  • Viktiga poänger

Passar härmed tipset vidare till Dig:

https://sverigesradio.se/avsnitt/emanuel-karlsten-sommarprat-2022

Har förresten kanske du någon sommarpratare som du vill tipsa om?

// Staffan
Ps. Tack Johan för tipset! :)

Journalisten om frustration och likheterna mellan kyrkan och medier.
  • Redigerat 7/19/22, 4:41 PM av Staffan
Annons:
DesK
7/19/22, 5:43 PM
#1

Instämmer med dig, Emanuel Karlsten är mycket väl värd att lyssna på 😊 Här är några till, som är värda att lyssna på: Diamant Salihu, Gudrun Persson, Amat Levin, Sverker Sörlin, Farah Abadi, sedan finns det ju ett gäng från tidigare år som är intressanta att lyssna på 😊

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Öland 4ever (oland4ever.com)
#2

Ska ärligt erkänna att jag aldrig lyssnat på "sommarpratarna" då det enl mig går lite väl sent på dagen. Men jag vet att det går att lyssna på på Sveriges Radio Play (eller vad det heter) men inte ens detta har blivit av. :-(


Bor man på Öland, solen och vindarnas ö, så skapade jag några sidor som visar vår vackra ö med hjälp av några bilder.
Oland4ever.com
Oland4ever.eu
OlandTurist.com
OlandsTuristguide.eu

Fornöga
7/30/22, 9:24 AM
#3

#0 Tips om ett Sommarprogram som jag själv inte lyssnat på (vilket inte är så underligt, eftersom jag ännu inte lyssnat på något): "Tyckte mycket om Oscar Magnussons Sommar-program. Känsligt, ömsint, självutlämnande och varmt. Och bra musik, så klart", skriver Lasse Anrell i NWT.

https://sverigesradio.se/avsnitt/oscar-magnusson-sommarprat-2022


Re:tired.

NWT - ditt Värmland, just nu!
Fornöga
8/4/22, 12:18 PM
#4

#3 Siw Malmqvists program fick fina lovord.


Re:tired.

Seniorer lär trivas med Siwans ”Sommar”. Men humorn och charmen bör locka även yngre.
Denna kommentar har tagits bort.
K
9/23/22, 10:45 AM
#6

#2:
God dag!
Var kan jag lyssna på den?

Annons:
DesK
9/23/22, 10:52 AM
#7

#6 Följ länken i #0 där finns mer än 500 avsnitt att lyssna på.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: