Nytt om iFokus Insider
iFokus Insider är en mervärdestjänst som gör ditt iFokus bättre. Vi har nu sjösatt en stor förändring rörande Insider. Förändringen innebär i korthet att du numera kan få tillgång till fördelarna utan att betala för dom. Första gången vi delar ut Insider blir på måndag.
Tidigare har Insider varit en betaltjänst som man köpt med hjälp av sin mobiltelefon. Detta har vi nu ersatt med ett system som istället delar ut Insider till dig som bidrar till det fina innehållet på våra sajter.
Exakt vad som krävs för att få Insider med det nya systemet vill vi inte (ännu) berätta. Vi räknar nämligen med att behöva göra ett par justeringar i början och då är det dumt om vi har berättat om detaljerna. Det jag kan säga är att vi vid varje månadsskifte kommer dela ut Insider och meddela alla som fått det med ett privat meddelande. Jag kan också avslöja att man måste ha varit medlem i minst tre månader och skrivit ett visst antal inlägg under den senaste månaden för att få Insider.
Insider ger dig följande extra funktioner:
Du kan använda det automatiska modereringssystemet på iFokus, vilket betyder att du är med och håller ordning i diskussionerna.
Du kan använda en autosignatur i dina inlägg och privata meddelanden. I den kan du till exempel ha en länk till din hemsida eller blogg.
Du kan välja att få mejl om sajtbevakningar direkt när något händer i stället för en gång per dygn.
Du kan skriva anonymt på sajter som tillåter det (fråga värden på sajten om du är osäker).
Du kan söka privata meddelanden från en viss avsändare.
Du kan bifoga filer i privata meddelanden.
// Staffan
Fin information om en fin nyhet.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Tummen upp för denna för ändring! En fin påskpresent :)

Jättebra! Då känner man att man får något för sin aktivitet på ifokus^^
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Roligt! :)

Jag blev lite förvånad när jag loggade in imorse och upptäckte "I":et vid mitt namn men nu förstår jag bättre :P 😃 Trodde först att det var något konstigt aprilskämt, haha.
Hade fått ett PM som inte visades som nytt så jag missade det först (kanske skulle behövas kollas upp 🙂)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

,StaffanÄr man inte alltid anonym om man har ett alias? Trodde att det bara var sajtadministrationen som har ens uppgifter och vad jag förstått lämnar alla ändå inte alltid sina rätta namn till er heller. 🤔 Det kryllar ju dessutom av "sockpuppets" på vissa sajter emellanåt. Jag tycker personligen inte det är riktigt ok att någon får vara helt anonym.
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
#6 Alla här använder inte alias. Vi är många som skriver under eget namn.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

#7 Jag vet att många använder egna namn. Jag gör ju inte det men om någon vill veta mer om mig så kan jag berätta om det i ett PM och många på min"hemsajt" vet vem jag är. Det jag menar med att vara helt anonym är att då ser det ut som att personen överhuvudtaget inte finns på iFokus.
Grejen med alias för mig är att jag inte har lust att synas utanför iFokus.
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//

Okidoki! Tackar och niger för informationen!! ❤️🥳
Många Goa Kramar
Annisangel