Betala Insider med bankgiro och få rabatt
Vi har fått frågor om möjlighet att betala för iFokus Insider på annat sätt än via mobiltelefon. Från och med nu är det därför möjligt att betala via bankgiro.
Bankgironumret är 5143-5030. Betalning sker årsvis och beloppet är 180 kronor. Det betyder att du får 25 procent rabatt jämfört med månadsbetalning via mobiltelefon.
Det är viktigt att du skriver ditt användarnamn på iFokus samt att betalningen gäller iFokus Insider när du betalar. Annars vet vi inte vem som ska ha vad.
Om du har frågor om iFokus Insider kan du ställa dem på Support iFokus.
Vänliga hälsningar, Niklas
På Smart hem iFokus hjälper vi dig med det. 🎈

Hur blir det med betalningsperioden?
Om jag har SMS-betalning till den 30:e men betalar den 10:e?
Håller ni då bankgirobetalningen tills, SMS-betalningen löper ut?
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Om man redan betalar via mobilen hur gör man då?
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
#1: Finns det betald Insider sen tidigare läggs alltid en ny betalning till på slutet. Har du 10 dagar kvar av en sms-betalning, och betalar för ett år med bankgiro, kommer du att ha ett år och tio dagar.
Hur lång tid tar det innan ni lägger in Insider eller reklamfritt efter att betalning genomförts ?
Beställde i går både reklamfritt i fokus och Insider samt skrev mitt användarnamn,betalningen har genomförts ser jag på min banksida och nu undrar jag hur snabbt Insider aktiveras och reklamen försvinner ?

Niklas, glöm inte att "putta" denna tråd lagom till årsskiftet.
#4: Vi gör det så snart som beskedet från banken kommer.
#5: Vi kan hjälpas åt. Eller också kan du påminna mig att putta den när det börjar närma sig.

Ska försöka men min hjärna är helt maläten.
Min är överfull av annat.