Otack är världens lön
Tänk att jag aldrig slutar tycka det är roligt med sådana här.
Undrar om det finns någon människa som inte skulle bli det minsta skrämd?
Oj,då.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Haha, jag hade blivit "skiträdd" rent ut sagt men jag älskar att titta på sådana här typ av "dolda kameran skämt"
Jag är en sådan där godtrogen typ så jag går med och på vad som helst, hehe
/Maria
Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.
Där hade det nog blivigt en tesked tror jag ;)

Usch så obehagligt. Jag förstår inte att någon kan tycka sånt här är kul över huvud taget. Skrämma vänliga människor.
Lika otäckt som AFH där det är meningen att man ska skratta åt barn och djur som ramlar och gör sig illa eller förnedras på andra sätt.
>>>Malum domesticum<<<

Jag skulle blivit ganska skrämd, ja Fast det är skitkul efter när man förstått vad som hänt
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

#4 TjockaBerta
> Usch så obehagligt. Jag förstår inte att någon kan
> tycka sånt här är kul över huvud taget. Skrämma
> vänliga människor.
Nej, visst är det konstigt. Kan inte säga att jag är stolt äver att jag tycker det roligt, ändå måste jag erkänna att jag har svårt att inte dra på smilbanden när jag tittar på klippet. Hoppas att du kan förlåta mig… :)
// Staffan
Underbart klipp, alltid lika roligt att se folk bli skrämda, reaktionen går liksom inte att fejka och det är väl just därför det blir så kul.
Dom flesta av oss betalar ju att bli skrämda, tex genom att titta på skräckfilm eller besöka spökhus på tivolin, uppenbarar sig ett bra tillfälle kan jag nog själv inte låta bli att skrämmas.

haha nej men usch! Jag hade säkert gjort i byxan om jag träffade på en sån där i vattnet
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Man får väl det man förtjänar ?

Tycker folk verkar lättlurade. Inte skulle jag ha gått på det där, inte!
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Inlägget är borttaget