Annons:
Etikettallmänt
Läst 2096 ggr
Staffan
2011-12-17, 13:00

Kramer

Jag hoppas att det finns fler här än jag som gillar Seinfeld? Hittade det här klippet och kände att jag vill dela med mig av det... :)

Det är lustigt med tv-serier av den här typen. När man sett mycket av dom och man har lärt känna karaktärerna så blir de roligare och roligare. Kan tänka mig att många som ser det här bara tänker… "Ööööh, jaha, och vad var det för kul med det där?". Well, anyway…

Annons:
JohannaEkroth
2011-12-17, 14:56

Ja, det är inte lätt när man hamnar i bunkern! OskyldigTyst

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

dolfen
2011-12-17, 19:26

Jag ser ingen filmsnutt. Det står:

"Inbäddning inaktiverad på

begäran

Titta på YouTube"

Första gången jag råkade trycka fram "The big bang theory" tänkte jag ungefär: Suck! Ytterligare en amerikansk komediserie.

Men efter att ha sett några avsnitt och "lärt känna" karaktärerna så har jag ändrat åsikt.

Glad

[Nidlo.]
2011-12-19, 19:30

#2: Trycker man på "Titta på Youtube" så kommer man till klippet i nytt fönster.

Staffan
2011-12-20, 10:12

Aj då.

Nu har jag bytt ut filmen mot en annan. Det här avsnittet handlar om att hyresvärden satt in vattenbesparande duschmunstycken som gör att hela gänget får olika problem med att duscha.

I den här slutscenen fixar Kramer och Newman egna duschmunstycken med lite bättre fart på vattnet… :)

Grodan
2012-01-26, 07:35

Det tog mååååååååååånga år innan jag gillade Seinfelt faktiskt. Jag kräktes mer eller mindre på serien först. Idag vill jag nog se några avsnitt och det roliga är att jag då har många osedda avsnitt framför mig eftersom jag ju inte följt serien och även varit utan tv i många år…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Staffan
2012-01-27, 22:32

Guuuud så avis jag blir på dig när du säger så; jag önskar att jag också hade osedda avsnitt! Har sett varenda avsnitt säkert 10 gånger och har hela "Seinfeld Collectors edition"-boxen. En riktigt nörd är jag.

// Staffan

Annons:
Grodan
2012-01-28, 09:12

#6 lol, det är lite speciellt… undrar när jag ska beta av dem alla?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: