Annons:
Etikettallmänt
Läst 2313 ggr
Niklas
2010-10-06 14:12

iFokus på Twitter

Vi har registrerat ett Twitterkonto för iFokus.

Under förmiddagen stannade vår databasserver på grund av ett fel i hårdvaran. Då insåg vi att det vore bra att kunna kommunicera med er även om vi inte kan göra det via iFokus. Följ oss på Twitter:

http://twitter.com/iFokus_se


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Stephanie
2010-10-06 14:27
#1

Det var en bra idé! Glad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

parsley
2010-10-06 16:40
#2

Bra idé, kan ni inte finnas på Facebook också?

AnneN
2010-10-06 17:26
#3

#2 Finns redan på Facebook Skrattande kolla denna grupp

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Andina
2010-10-29 23:05
#4

Det är trögt på vissa ifokussajter, d v s jag får bara felmeddelanden… och på Twitter finns inga nyheter att hämta sedan 11 oktober… Kanske vore det en idé att utnyttja Twitter… ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Niklas
2010-10-30 10:44
#5

#4: Vi har inte haft störningar att rapportera sedan 11:e oktober. Vi rapporterar där när det är centrala problem som vi kan påverka. När enskilda användare råkar ut för saker kan vi normalt inte göra så mycket åt det tyvärr.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Andina
2010-10-30 19:56
#6

#5 - Tack jag förstår. Jag har haft problem med felmeddelanden och inte kommit in på sajten vid ett par tillfällen (ett par dagar) till och från (felmeddelandet - den "nya texten" om att det kan bero på det ena eller det andra. Och jag har då, förstås, gått in på twitter för att kolla om det finns nå' nyheter. Eftersom jag då har utgått ifrån att det är nå't 'centralt'.

Jag har förstått att det är fler än jag som haft trög kommunikation.
Nyss hemkommen och även i morse så fungerar dock iFokus som vanligt (även i min dator Flört). Jag tror alltså inte att det är min dator det varit fel i - men å andra sidan så tror jag inte heller att ni kan se alla små 'fel' som smyger sig in tillfälligt.

Hur som helst - jag är så glad att det fungerar igen! :)

Tack för svar!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Upp till toppen
Annons: