Tråkig helg
Det blir inte alltid som man har tänkt sig. Ett försök att rätta ett fel skapade mer fel.
I slutet av förra veckan rättade vi ett svårlöst fel som har hängt med ett tag. Tyvärr visade det sig efter ett tag att något annat gick sönder i stället. Stora delar av lördagen och ännu större delar av söndagen gick det inte att komma åt iFokus. Till slut fick vi rulla tillbaka förändringarna så att iFokus blev likadant som före felrättelsen.
Vi ber hemskt mycket om ursäkt för det här! Det är väl ingen tröst att jag saknade iFokus lika mycket som jag vet att en del av er andra gjorde.
Hoppas att vi slipper uppleva det här igen.
Vänliga hälsningar, Niklas
Så retuscherar du dina foton
Självklart saknade jag ifocus!Men fint av er att förklara vad som hände.Synd det inte blev som ni tänkt och eran helg gick åt till att rätta till alltihopa igen.Desto gladare är jag och säkert många med mej,nu när vi kan "ses" igen.
Sommarkram!

Verkar som jag hade tur, har vart borta utan tillgång till internet hela förra vecka och kom hem söndagkväll, startade datorn och fick felmeddelande på iFokus ca 5-10 minuter innan allt fungerade som vanligt igen
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Det är förståligt att det ibland inträffar fel, men det var inte utan att det blev en del frustration. Ett tips är att skriva en förklaring på facebook
Det är sånt som händer.
Jag tycker att ni gör ett bra jobb. :)
Tack för er förståelse! Det är sånt som gör att iFokus är så roligt att syssla med.
Vänliga hälsningar, Niklas
Så retuscherar du dina foton
Ja, klart vi förstår att saker kan hända och gå fel. Hoppas ni lyckas lösa problemet med buggen nu.

enda nackdelen är att man inte får veta vad som händer. tycker faktiskt det kan postas en liten notis i facebookgruppen när något liknande händer…
tror det kan vara smart att använda facebook som en kanal vid större fel så man vet vad som är på g.
#10: Jag tycker i och för sig att det är en bra idé, men i helgen hade jag ingen aning om vad felen berodde på. Jag såg lika lite som alla andra. Det var först när det var löst som jag visste något jag kunde berätta.
Vänliga hälsningar, Niklas
Så retuscherar du dina foton

#11 ok, ja då är det lite svårt! men till någon annan gång kanske ni kan tänka på det. :D jag gick faktiskt in för att kika om ni hade skrivit något där.
Jag ska försöka komma ihåg det. Skicka gärna mail och påminn annars. :-)
Vänliga hälsningar, Niklas
Så retuscherar du dina foton
Jag använder inte facebook så det hade inte hjälpt mig alls. men lite mer ingående om problemet hade varit intressant här. (fast jag har inte loggat till startsidan…)

Jag är sällan på facebook, men vid längre stopp skulle jag absolut kika där om det fanns någon notis. Även om ni inte vet vad felet är, är det en bra kanal att ta till, om det så bara står "vi jobbar på det".
Jag visste inte ens om att .ifokus fanns på facebook….
#15: Att vi jobbade med felet stod över hela iFokus.
Vänliga hälsningar, Niklas
Så retuscherar du dina foton

#16 nu vet du! =)
#17 gjorde det? när jag försökte komma in så stod det bara och tuggade utan att något hände.

#17 Vad jag menar är att det blir lite mer personligt än den vita skärmen med texten ERROR och service unavailable.
Johan lade ut en vit sida där det stod att vi hade problem med servrarna och jobbade för att lösa det så fort som möjligt.
Vänliga hälsningar, Niklas
Så retuscherar du dina foton

Fullt förståeligt att det blir problem ibland. :) Jag fick också upp texten med att det var serverproblem som jobbades på.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag misstänker att det var den jag fick upp också? När det inte sod error error typ. :-) men inget att gnälla om sånt händer, jag är bara nyfiken på felets art