Annons:
Etikettallmänt
Läst 2141 ggr
Niklas
2010-03-31 14:44

Vad vill du se?

iFokus består av drygt 200 sajter inom 11 olika kategorier. Vad ska nästa 200 sajter handla om?

Många av våra nuvarande sajter startades efter önskemål från våra användare. För inte länge sedan lade vi till kategorierna Geografi & historia och Ekonomi & finans. Inom Geografi & historia fanns det några sajter redan från början och ytterligare några har startat.

Vilka ämnen vill du se sajter om på iFokus? Vad är du intresserad av? Vad vill du diskutera? Fuskbyggen? Bluffakturor? Tjällossning? Berätta! Det kan finnas någon annan som också är jätteintresserad och som vill Starta en sajt om det.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Achatina
2010-03-31 17:20
#1

Jag funderar lite på om man skulle ta och starta upp en sajt om konsthantverk. Det finns ju några liknande redan men ingen som kanske täcker hela biten eller många olika områden. Det passar bra nu när jag snart gått klart på konst och designskolan jag går på nu Tungan ute.

Annars så kanske man kan göra en sajt om internetspel, finns säkert massa som spelar tex molehillempire som skulle kunna diskutera med andra spelare eller spelare av andra spel, utbyta idéer till spelen etc.

En sajt som jag skulle vilja se, men som jag har för lite kunskaper i området är nog genetik, då både på människor, växter och djur, det hade nog kunnat vara skoj!

Något som jag tror min mamma skulle bli jätteglad åt var om någon satte upp en sajt om hur man renoverar äldre hus eller bygger egna hus. Kanske en sajt om fruktträd med alla dess sjukdomar, beskärning, ympning osv.

Nutidshistoria hade kanske kunnat vara något, eller bara en sajt om random frågor (det hade säkert kunnat bli jättekul). Robotbyggare hade varit intressant att följa eller kanske en sajt om Lantraser.

Hur som helst finns det nog många fler idéer att ta på hoppas att någon hittar något som man inte tänkt på är kul att diskutera runt Skrattande

AnneN
2010-03-31 19:04
#2

#1 Ja en sajt om genetik hade jag tyckt vore extremt intressant, har dock inga kunskaper i ämnet, men om någon skulle starta en sådan sajt så blir jag genast medlem.

En sajt där du nog kan hitta en del om Lantraser är http://lantdjur.ifokus.se/

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

tankgirl
2010-03-31 22:46
#3

Kanske… erotik och sexleksaker?

Upp till toppen
Annons: