Annons:
Etikettallmänt
Läst 2281 ggr
Staffan
3/31/10, 4:23 PM

Starta ett forum på iFokus

Letar du efter ett system för att starta ett nytt diskussionsforum på internet? Vill du att det ska gå snabbt att komma igång, vara enkelt och heller inte kosta något? Då kan iFokus vara vad du letar efter.

Starta ett forum på iFokusiFokus är ett komplett system som är uppbyggt just för dig som vill bygga upp en samlingsplats för diskussioner på nätet. iFokus innehåller ett mycket anpassningsbart forum, en mer redaktionell del, en intern meddelandefunktion samt mycket annat. Självklart kommer du att få en egen webbadress till ditt forum (forumetsnamn.ifokus.se).

Bästa sättet att skaffa dig en uppfattning om vad iFokus är och hur det ser ut får du genom att besöka ett par av de hundratals sajter som redan finns på iFokus. Du hittar några av dem i listan till vänster.

Det spelar ingen roll om du är en privatperson med ett brinnande intresse som du vill utveckla tillsammans med andra, eller har en förening som vill ha en mötesplats på internet. iFokus passar lika bra för båda ändamålen.

iFokus är mycket väl anpassat för efter de stora sökmotorerna. Det gör att du lättare kommer få trafik till din sida och därmed enklare kan knyta andra till dig som delar ditt intresse. Testa gärna att göra en sökning på Google på till exempel ordet "Keramik".

En annan stor fördel du får om du startar ditt forum hos oss är att du eventuellt om du vill kan ingå i vårt stora nätverk av sajter. Vi har över en halv miljon unika besökare varje månad så sannolikheten är stor att många kommer hitta din sajt genom oss.

Vill du komma igång snabbt? Skicka bara mig ett mail på staffan@ifokus.se så lovar jag att svara och hjälpa dig så fort jag kan.

// Staffan

Annons:
Upp till toppen
Annons: