Annons:
Etikettallmänt
Läst 3714 ggr
Staffan
2/22/10, 11:56 AM

Att starta ett eget community

Allt fler väljer att starta ett eget community på iFokus. Det finns ungefär 200 olika communities inom nätverket som handlar om allt från iPhone och Psykologi till Amigurumi och Scrapbooking. Sajterna besöks av över en halv miljon unika besökare varje månad.

Redo för en egen planet?

Brinner du för något särskilt? Har du ett intresse du gärna vill diskutera med andra? Vi kan hjälpa dig att komma igång med en iFokussajt, helt gratis. Det är inte svårt. Administration av sajten sköts med ett lättanvänt verktyg som du når via webbläsaren. Det viktigaste är att du tycker om att skriva och kommunicera, och att du är över 18 år.

Som Sajtvärd har du störst inflytande av alla över hur din sajt utvecklas. Vi hoppas att du kommer att använda detta inflytande så att sajten blir ett aktivt och trivsamt community. Föregå med gott exempel. Skriv artiklar. Var själv en aktiv deltagare i forumet. Bjud in människor du tror skulle passa in. Var trevlig, ärlig och respektfull.

Att skapa ett community är en upplevelse. Ett resultat av det arbete du påbörjar här och nu. Ett arbete som kommer att sammanföra människor. Människor som slår följe med dig, och tillsammans med dig, ger ert community ett eget liv.

Ta gärna kontakt med oss om du är intresserad av att veta mer!

» Länk till intresseanmälan

Annons:
akvariet
2/22/10, 12:23 PM
#1

doh, jag är inte 18 år!

och föresten, den där fiskesajten är helt död, ingen varken postar eller svarar på trådar!

Loveferrets
2/22/10, 2:02 PM
#2

Jag hade velat men jag vet inte om jag klarar av det, det gäller ju att hålla sajten vid liv. Får fundera lite till, iofs tror jag att det kan bli heta debatter men jag är fortfarande osäker.

Moa-16
2/22/10, 3:48 PM
#3

Synd att man måste vara över 18 år.

Staffan
2/22/10, 9:43 PM
#4

Ja, visst är vi ena elaka rackare här på iFokus? :)

// Staffan

Moa-16
2/22/10, 9:50 PM
#5

#4 Riktigt elaka:-d!

Tatsja
2/23/10, 8:06 AM
#6

Går i fundering på en till sajt. Återkommer när jag gjort klart lite artiklar.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Annons:
Staffan
2/23/10, 11:38 AM
#7

#6 Tatsja

Ta gärna kontakt med mig via e-post först så att vi kan diskutera din sajtidé - bara så att du inte lägger ner massor av energi på att skriva artiklar i onödan… :)

// Staffan

Tatsja
2/24/10, 9:38 AM
#8

Har pm:at dig Staffan

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Crest
2/25/10, 7:28 PM
#9

Skulle vara jättekul med en släktforskningssajt (: men är tyvärr inte över arton :(

Loveferrets
2/25/10, 7:36 PM
Crest
2/25/10, 9:24 PM
#11

åh, tack ^^

Upp till toppen
Annons: