Annons:
Etikettallmänt
Läst 464 ggr
Niklas
9/2/21, 8:23 AM

Nytt från ABBA?

Annons:
Staffan
9/2/21, 8:41 AM
#1

Skulle inte förvåna mig… :)

[Hayabusa]
9/2/21, 8:55 AM
#2

Visste inte ens att det ännu fanns liv i ABBA?

Grodan
9/2/21, 10:50 AM
#3

😶


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

  • Redigerat 9/2/21, 10:51 AM av Grodan
Niklas
9/2/21, 11:47 AM
#4

Det kommer att hända någonting på Youtube på ABBAs officiella kanal klockan 18.45 (svensk tid) idag.

» Official ABBA


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

This is the official ABBA-channel on YouTube.ABBA, whose name is made up of the initials of the four members’ first names – Agnetha Fältskog, Björn Ulvaeus, ...
Staffan
9/2/21, 7:15 PM
#5

Historiskt… :)

Maria
9/2/21, 9:11 PM
#6

Om de nu släpper ny musik varför inte göra ett uppträdande tillsammans på riktigt och inte som hologram. Med avatater som inte åldrats.

Det hörs att jag inte är så förtjust i ABBA eller…😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Jane-Lyzell
9/3/21, 9:40 AM
#7

Det kommer bli en hit
de har alltid varit före sin tid - och varför inte hologram mer Corona säkert kan det ju inte bli

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

  • Redigerat 9/3/21, 9:41 AM av Jane-Lyzell
Maria
9/3/21, 10:31 AM
#8

#7 Ja såklart säkert men det hade ju en filmad konsert också varit. Där de varit sig själva och inte yngre kopior😉

Men visst är det stort. Efter så många år…

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Niklas
9/3/21, 11:09 AM
#9

#6: Jag tror inte de är så bekväma med att göra den sortens uppträdande. 🙂


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Maria
9/3/21, 11:19 AM
#10

#9 ,Nej det tror jag inte heller men vilken " gåva" det hade varit till alla fans.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Niklas
9/3/21, 11:23 AM
#11

#10: Kanske, men jag är inte helt säker. Yngre fans kanske är nöjda med dem som digitala versioner av dem som ungdomar. Det är så de har sett dem i videor i alla år. Jag tror inte de har följt deras senare liv och sett dem utvecklas och åldras.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Maria
9/3/21, 1:08 PM
#12

#11 Så kan det absolut vara.

Jag tänker bara på den "ålderism" som finns i samhället. Vilket enastående tillfälle att motverka den😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Niklas
9/3/21, 1:50 PM
#13

Det håller jag med om.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
[Urskog]
9/27/21, 5:03 PM
#14

En come back vore ju fantastiskt och musiken är så oerhört tidlös så live vore verkligen det mest bästa och jag tror faktiskt inte att ABBA någonsin dör för musiken går hem i alla tider med sin tidlöshet.

Imponerande är hur deras röster låter så lika som förr lite äldre men fortfarande så himla bra och jag får instämma här med Maria Jag tänker bara på den "ålderism" som finns i samhället. Vilket enastående tillfälle att motverka den här tror jag dom absolut ABBA skulle kunna göra något alldeles förträffligt bra 😎

Jag skrev det i en annan tråd dom rockar fett men sen om dagens ungdom håller med vete fasen 😅 men musiken den är verkligen tidlös och det är en gåva att kunna göra sån musik.

Kanske är det nostalgi för oss gamlingar och att vi blir såna som äldre men nä musiken den går hem nu som då och jag förvånar mig inte om hundra år så går Abba fortfarande hem.

Carmarino
10/30/21, 6:18 PM
#15

På fredag, den 5 november, släpps ABBAs nya album. Samma dag, kl. 16.00-17.00 (repris söndag 7 november kl. 13.00-14.00) sänder P4 Plus programmet ABBA - från då till nu, med intervjuer och musik. Det återstår att se om det kommer att gå att lyssna på programmet i efterhand på hemsidan. Hittar ingen uppgift om det där än.

https://sverigesradio.se/p4plus


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Kanalen som ger dig en mix av musik genom årtiondena till i dag. Dygnet runt med musiken du älskar och saknat.
Vixxen
11/10/21, 12:43 AM
#16

Gillar de nya låtarna!

Har lagt till dem på Topplistan om Abba!

https://topplistor.ifokus.se/discussion/1435458/basta-abba-latarna

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
  • Redigerat 11/10/21, 12:43 AM av Vixxen
M
11/11/21, 11:20 AM
#17

Helt fenomenala låtar!! Gillar särskilt 'I still have faith in you'

Upp till toppen
Annons: