Annons:
Etikettallmänt
Läst 289 ggr
Staffan
11/4/20, 9:10 AM

The Sound of Sweden

"Earlier this year, I was challenged by Google Arts & Culture to make a video where I capture the sounds of the Swedish heritage." -Jonna Jinton

Några av kommentarerna från Youtube:

  • "Sweden is most wonderful country, shining as a moon in the world deserts, It’s amazing nature and calm people with deep thinking, I miss this beautiful atmosphere really"

  • "🇸🇪❤️ is all I can say. As Dane I have had a crush on Sweden, lived there for a year in Småland, is a amazing country."

  • "The land of my ancestors. One with nature. The peace and the serenity my father taught me from his grandfather&Great grandfather IVAR. a laplander. God bless my grandmother Frida. The sweetest sole I have ever known."

// Staffan

Annons:
[Hayabusa]
11/4/20, 10:04 AM
#1

Oh, va´grannt 👌

Maleficum
11/4/20, 10:51 AM
#2

Brorsan visa mig denna i somras. Så vackert!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Moon AppleGrey
11/5/20, 2:29 AM
#3

Finns det något vackrare än våra uråldriga skogar och älvar och sjöar?
Känslan av att gå barfota i mossan, höra på naturens sång med vindens sus eller bruset av forsen och kvittrandet av fåglar.
Känna doften av sommarblomster, och knarret under galoscherna när snön ligger i drivor om vintern.
Sådant som gör en förälskad i vårt fosterland på nytt.


'We're All Mad Here'
Alice's Adventures in Wonderland


Värd för Musik, Sagan om Ringen & Återbruk.
Medarbetare på Hår, Medeltiden, Te, Träning & Vikingar

"If only I could be a merman" / Billy 🧜‍♂️

[Månglädje]
11/5/20, 5:21 PM
#4

Det är ett fantastiskt land vi bor i 😎 , tänk så mycket fint vi har att ta del av och erbjuda andra som besöker oss från andra länder.

På senare år har jag tänkt varför stressa iväg utomlands när så oerhört mycket vackert finns här i vårt avlånga land som vi ännu inte har upptäckt för vi har så bråttom att boka den ena resan efter den andra.

Jag älskar kulning och joddling och utövar dom båda två sen jag var riktigt liten, det var ingen som lärde mig och det bara kom och när jag är ute i skog och mark så kan jag inte låta bli att använda mig av dom båda för på något vis för det mig samman med skogen och naturens väsen på ett alldeles speciellt plan .

Vår natur är helt fantastisk så den borde vi ta mer vara på för tänk så vackert och tjusigt vårt Sverige är ❤️

Carmarino
11/6/20, 11:01 AM
#5

Har aldrig varit särskilt intresserad av att resa "jorden runt", så det där med "hemester" har jag praktiserat under många många år. 😊


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Draken
11/6/20, 2:12 PM
#6

Så otroligt vackert. 🥰

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Moon AppleGrey
11/6/20, 5:40 PM
#7

#5 Kom och tänka på melodin "man ska ha husvagn…."

Och nog stämmer det, att man vuxit upp med både husvagn och tält och utforskat de olika länen.
Så det ska vara, liksom. ^^

#6 Instämmer


'We're All Mad Here'
Alice's Adventures in Wonderland


Värd för Musik, Sagan om Ringen & Återbruk.
Medarbetare på Hår, Medeltiden, Te, Träning & Vikingar

"If only I could be a merman" / Billy 🧜‍♂️

  • Redigerat 11/6/20, 5:41 PM av Moon AppleGrey
Upp till toppen
Annons: