Annons:
Etikettallmänt
Läst 3736 ggr
Staffan
1/16/19, 2:49 PM

Smarta djur

Annons:
[Ssoklubb]
1/16/19, 3:02 PM
#1

Yep :)

Carmarino
1/16/19, 3:20 PM
#2

Hunden som släppte bollen i vattenrännan påminner mig om en katt vi hade för länge sedan. Hon knyckte mina spelkulor från påsen jag hade dem i, och radade sedan upp dem ovanför trappan mellan våningarna i lägenheten.

När alla låg prydligt på rad så puttade hon till dem med tassen. De förde ett hiskeligt liv när det rullade ner för alla 21 trappstegen och hamnade på parkettgolvet nedanför.

Sedan sprang hon ner för trappan och hämtade upp kulorna en och en, innan hon puttade ner dem igen. Hon kunde hålla på så en hel förmiddag för att roa sig själv (antar jag).


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Farwuq
1/17/19, 7:48 AM
#3

#2 😃🐱👍
Häftig katt

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Carmarino
1/17/19, 1:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#3 Ja, hon var en väldigt speciell katt; känd i hela byn för att hon var så tuff. Det fanns inte en hund i närheten som vågade ge sig på henne. Inte ens distriktssköterskans stora schäfer, som enligt matte "äter katter". Han sprang gnyende, med svansen mellan benen, och satte sig vid mattes bil och ville in efter att ha träffat vår katt. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Farwuq
1/18/19, 6:28 AM
#5

En liten tiger.
🐱

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

illimbius
2/21/19, 8:49 PM
#6

Släpp ut!😕

Annons:
Upp till toppen
Annons: