Annons:
Etikettallmänt
Läst 6385 ggr
Staffan
11/11/09, 11:48 AM

Reklam iFokus

Ett ämne som alltid fascinerat mig är reklam. Av den anledningen har jag själv under många år arbetat med reklam på olika sätt. Från början genom att jag skaffade mig lite tryckeriutrustning för att kunna hjälpa mindre företag med deras behov av trycksaker. Sedan dess har inriktningen främst blivit olika typer av reklam på internet.

Sidhuvudet för Reklam iFokus

För att kunna diskutera reklamen vi har omkring oss har jag nu startat upp en iFokus-sajt kring ämnet, Reklam iFokus. Till den är alla välkomna, oavsett om du vill dela med dig av reklam du tycker är bra (eller dålig) eller bara vill titta på roliga reklamfilmer och ta del av diskussionerna på sidan.

Att jag kan marknadsföra min nya sajt så här på iFokus startsida känns lyxigt. Framöver, nu när vi har den här nya startsidan, kommer vi alltid att skriva och berätta om alla nya sajter som lanseras inom iFokus.

» Varmt Välkommen till Reklam iFokus!

Staffan

Annons:
[per50]
11/11/09, 5:11 PM
#1

En trevlig sajt staffanSkrattande

Staffan
11/11/09, 5:14 PM
#2

Vad roligt att du tycker det Per, hoppas att du tittar in emellanåt och hittar något som får dig att dra på smilbanden. Det finns ett närmast outtämligt förråd av reklam på nätet som är värt att lyftas fram… :)

dijete
11/11/09, 8:44 PM
#3

Ska kika in lite nu. Detta är väl din första sajt du är värd för? Isåfall önskar jag dig lycka till!

Kan vara välbehövd för mig denna sajten, Jag gillar reklam.

Staffan
11/11/09, 9:08 PM
#4

Det stämmer, det är faktiskt den första sajt jag startat själv. Det har varit himla roligt att lägga upp ramarna för sajten och fylla på med lite innehåll inför lanseringen. Du är varmt välkommen dit, hoppas att du hittar något du gillar! :)

// Staffan

dijete
11/11/09, 9:27 PM
#5

Då hade jag rätt minne ändå. Tack så mycket, har kikat in ganska mycket nu. Gillar sajten starkt :)

[per50]
11/11/09, 9:46 PM
#6

Hur kom du på idén att starta en sådan här sajt just om reklam? jag personligt tycker att det är en helt enkelt toppen sida, och jag har varit inne och tittat på en del reklam filmer och jag har skrattat en hel del redan. Och mer kommer det att bli

Vad är det för filmer man får lägga in och vilka får man inte lägga in. För någon gräns har du väll?

Annons:
Staffan
11/11/09, 11:06 PM
#7

#5

Tack själv för alla inlägg på sidan - trevligt!

#6

Sådan reklam som är tillåten i Sverige är tillåten på sajten. Jag vill inte sätta upp en massa regler i förväg om det inte behövs. Om man bara använder lite sunt förnuft när man postar inlägg så är det säkert inga problem… :)

// Staffan

Marang
1/20/10, 11:10 PM
#8

Bra med denna tråd, i detta viktiga men lite osedda ämne. Har länge retat mej på en struntsak, men den är så löjlig egentligen och vittnar om idioti. Nämligen att en stor brödfabrikant i sin reklam på allvar frågar "kan ett gott bröd vara nyttigt" (eller om det nu var tvärtom). För mej är det fullkommligt otroligt idiotiskt att fråga så om man vet något om bröd.  Det var bara detta för tillfället, men vi hörs nog igen.  SÄTTIGÅNG O BAKA SJÄLV DET GÖR IAF JAG.   marang

dijete
1/21/10, 5:21 PM
#9

#7 Skrattande

#8 Jag håller med dig delvis.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: