Annons:
Etikettallmänt
Läst 3841 ggr
Staffan
5/29/17, 12:51 PM

The Bearded Villains

Jag blir alltid glad när jag hör talas om människor eller organisationer som gör bra saker. Häromdagen läste jag en artikel om en sådan och blev genast på bättre humör... :)

"Fredrik blev misshandlad av en skolkamrat i november förra året förlorade Fredrik synen på sitt ena öga. Efter en tuff vinter med operationer och förlorad syn, så blev fredagen en dag att minnas med glädje. Utanför huset där Fredrik bor med sin pappa och hans sambo stod helt plötsligt 15 skäggprydda killar från den nationella organisationen Bearded Villains Sweden med mängder av presenter som de överlämnade till Fredrik.

– I grund och botten är vi en skäggklubb som även är en frivillig välgörenhetsorganisation. Vi strävar efter ett bättre samhälle där alla är lika mycket värda och gillar att kunna göra någon glad.

De 15 skäggprydda killarna kom från hela Sverige och en Hammaröbo, Thomas Carlsson, fanns med i gänget. Några gånger om året besöker de någon som behöver en uppmuntran i livet."

Läs hela artikeln på:

http://www.vf.se/kristinehamn/bearded-villains-overraskade-fredrik/

// Staffan

Annons:
[strutter]
5/29/17, 1:07 PM
#1

Vad jag blir glad! Sånt här gör att jag fortfarande tror på mänskligheten. För ibland kan man faktiskt tvivla. Tur då att man får höra om saker som denna! Tummen upp för Bearded Villains!👍

Farwuq
5/29/17, 5:40 PM
#2

👍
Tumme upp från en skägglös.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Sommarek
5/30/17, 11:00 AM
#3

Härligt. Så borde fler människor vara, med eller utan skägg.  👍

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Upp till toppen
Annons: