Fy satan vad äckligt. Jag som är så höjdrädd. Hur vågar han/hon köra så fort i den svängarna?
/Maria
Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.
Det måste ha pirrat lite i magen där.
Vänliga hälsningar, Niklas
På Smart hem iFokus hjälper vi dig med det. 🎈

Det såg nästan ut som om räckena var elastiska. Trodde ett tag att bilen skulle skjutas tillbaka ut på vägen, precis som när man skjuter suddgummi med gummiband. 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#3 Det ser ut som W-profil som finns på många vägar.

#4 Ja, jag såg det sedan, men när de visade "avåkningen" första gången så tyckte jag det såg ut som om det var något specialräcke som var elastiskt.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#5 Förstår det, den kan böjas ganska mycket innan den viker sig.

😮
Uff… Det där glömmer man nog inte i första taget.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Lite kul att de tydligen har lappar med sig som det står OK på. 🙂

De kanske har massor med olika lappar med sig?
"Ganska okej"
"Inte alls okej!"
"Okej, men rätt så hungrig…"
:)

#9 Kanske till och med
"Jag har brutit armen"
"Jag tror jag dör"
😉

Läääskigt! Det skulle jag aldrig våga mig på. Även om jag gillar att köra fort så skulle jag nog kollapsa bara av rädslan. Urk!
Nu var du rolig Staffan! Jag skulle nog ha en lapp där det står "Ok, men behöver nya byxor"
People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel //Maya Angelou

"Helt okej, men det är onödigt mycket text på den här lappen…"
"Inte bra alls, hittar inte lappen där det står OK"
"Någon som vet vad klockan är?"
:-)

Oavsett lappar…
Där kan man i alla fall snacka om säkerhetsbälte!.. för HELA bilden inte bara föraren. 😃
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.