Annons:
Etikettallmänt
Läst 4305 ggr
Niklas
3/29/17, 6:57 PM

Sju nya sajter på engelska

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter ungefär en månad har sju värdar hunnit bygga upp och lansera officiella sajter på Savvity, vår engelskspråkiga systersajt.

Är du intresserad av att starta en engelsk sajt? Registreringen går på några minuter. Gå till Start a community och Starta en sajt. Besök sen http://admin.savvity.net för att få allt du behöver för att komma igång.

Nu i början hjälper vi dig att hitta bilder till artiklar också. :-)


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
vendelay
3/29/17, 7:44 PM
#1

👍

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Florrpan
3/30/17, 12:20 PM
#2

Det är ju roligt att ni blir ännu större, men jag stör mig på att ni inte fixar alla de designfel vi har i interaktionen med hemsidan. (Har rapporterat några saker tidigare). Det värsta är väl att behöva ladda sidor på 20-30MB bara för att ni inte fixar pagination eller simpla saker som lazy load för bilder. Jag vägrar surfa in på er tjänst med mobilt internet, för då har jag ingen data kvar sedan.

Ni skulle även behöva släppa en bra mobil eller responsiv version av hemsidan.

[EM L]
3/30/17, 6:10 PM
#3

Måste man ha ett annat konto? Kan ej logga in nämligen där.

tlover
3/30/17, 6:11 PM
#4

#3 Det måste man, man kan även ha ett annat namn (där heter jag tex Tealover)

l'm back

[EM L]
3/30/17, 6:14 PM
#5

#4 Kan man ha samma lösenord och användarnamn? Dumt att man inte kan ha sitt nuvarande konto där också😕

tlover
3/30/17, 6:20 PM
#6

#5 Om det inte är taget borde man ju kunna göra det men jag testade inte så jag kan inte lova

l'm back

Annons:
Niklas
3/30/17, 9:50 PM
#7

#6: Du kan ha samma namn och lösenord där, om inte användarnamnet är taget. De flesta namn är dock lediga än så länge. Jag rekommenderar inte att man har samma lösenord på flera ställen. Det kan nämligen bli väldigt tråkigt om någon kommer över lösenordet och kan ta sig in på flera tjänster. En kan vara illa nog.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

vendelay
3/30/17, 10:58 PM
#8

Jag har samma användarnamn på båda iFokus och Savvity. Dock inte samma lösenord 😎

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Niklas
3/31/17, 12:05 PM
#9

#8: Bra där. :-)


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: