Jaha, och vad hindrar dig från att skaffa det?
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Det verkar trevligt :)
#1 Var står det att något hindrar honom?

Vad går det hela ut på?
Vad kostar spelet och för vilka plattformar är det skrivit?
🤔
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Man ska reda ut tråden förstår jag det som. Därav namnet.

#1 Emo
Vadå jaha? Varför den tonen?
Det finns till Playstation 4 och jag har bara en Playstation 3. Det finns till PC och jag använder bara Mac. Sen kostar spelet också pengar. Om du har lust att köpa en Playstation 4 eller en PC samt spelet till mig tackar jag inte nej.
Duger det som förklaring? :)
// Staffan
Spelet går ut på att försöka hitta gamla tantens förlorade minnen kan man väl säga. När du springer framåt nystas din tråd upp och du måste lyckas nå fram till mer garn innan det garn du är gjord av tar slut.
Det är otroligt vackra miljöer, fin musik, fin berättelse och kluriga pussel. Rekommenderas verkligen!
Mvh // Johan
Född vid 334.00 PPM
#5 Det var en seriös fråga och det var tråkigt att du läste in något annat i den. Ditt svar var bra. Då kan inte jag heller köpa det just nu. Jag är så nöjd med min PS3:a och än har jag inte fått någon bra anledning att köpa en PS4:a. Det blir kanske om denna (PS:3an) ger upp. Spelet ser trevligt ut, men inte trevligt nog för att köpa en PS4. Senast jag köpte ny dator för att kunna spela ett nytt spel på den var när det andra Wolfenstein-spelet kom ut.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Jag har både 3an och fyran,synd och säga att jag inte stort gillar Playstation.Kan vara roligt med lite spel som detta tex att fastna för som lite ombyte till Battlefield,hitman osv.Älskar även dessa,mycket.Men Kan man inte göra om sin 3a till 4a?Skall kolla upp om det är intressant?:)

Jag ser bara en svart ruta och hör musik.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
jag skulle älska de där spelet om de kom till wii, så gulligt