275 nya Insiders!
Vid senaste månadsskiftet genomförde vi en viktig förändring. Vi ändrade då så att iFokus Insider inte är något man köper utan istället något man får som tack för att man är aktiv på iFokus.
275 medlemmar var det som fick Insider och som nu kan:
delta i modereringen på sajterna
använda autosignaturen i inlägg och länka till egen sajt
skriva anonymt på sajter som tillåter det
bifoga filer i privata meddelanden
lägga upp snabbare bevakningar
söka bland privata meddelanden
bifoga filer i privata meddelanden
När april övergår i maj genomför vi nästa tilldelning av Insider så tveka inte att posta ett inlägg extra, det kan vara det som gör hela skillnaden och dig till en iFokus Insider… :)
Trevlig helg önskar,
// Staffan

När du blir tilldelad Insider skickas det ett privat meddelande till din inkorg här iFokus som meddelar detta. Du får då ett gult "i" dels vid din Avatar bredvid inlägg och artiklar och dels högst upp till höger på skärmen bredvid ditt användarnamn.
Det är då aktiverat för den kommande månaden. När det förlängs månaden därefter skickas ett nytt meddelande.
// Staffan
Betyder detta att man inte längre kan köpa Insider??? Hur aktiv måste man vara???
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)

Jag var en av de som fick Insider men nu undrar jag,:
1. När försvinner/slutar det jag fick?
2. När får de som varit tillräckligt aktiva denna månad sitt Insider?
3. Kan man få Insider flera månader i rad?
Jag känner mig bekväm med I:et och vill inte mista det, hehe.. :P
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

1.) Man får det en månad i taget (vilket jag anar att du anar i och med din tredje fråga). Ditt Insider-medlemskap är alltså nu aktiverat för maj månad.
2.) Nästa tilldelning av Insider görs i månadsskiftet maj/juni och då är det alltså aktiviteten under maj som ligger till grund för vilka som då får Insider.
3.) Jadå, det går alldeles utmärkt. Det finns ingen begränsning i antalet Insidermedlemskap vi delar ut.
// Staffan

Hehe.. känner mig lite fånig nu.. upptäckte precis att jag fått ännu en månad av Insider så mina frågor besvarade sig själva egentligen. heh..
Men en liten sak som kanske bör ses över, det kanske redan är uppmärksammat dock :P
Man får inget "nytt meddelande" när man får Insider, nu står det som läst även fast det är oläst. Det var därför missade jag att jag fått påfyllnad. :P :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

#7 zakaraa
Det var ett bra tips, det ska vi kika på.
Tack // Staffan