Tuppenja!
Det var länge sedan vi körde en tuppenja här på sidan så nu är det hög tid att förnya den traditionen... :)
Reglerna ser ut som vanligt; de fem första som skriver "TUPPENJA!" i en kommentar här nedan får två biobiljetter skickade till sig med posten. Jag tar kontakt med vinnarna i ett privat meddelande och ber om en adress dit de ska skickas.
Det blir spännande att se hur många timmar det tar innan biljetterna är slut… :)
// Staffan

TUPPENJA!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

TUPPENJA!
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com

TUPPENJA
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
TUPPENJA!

TUPPENJA!
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
AMEN, alltid missar jag det precis!
Och när det gällde iPad dog min dator precis när jag postade mitt inlägg så det inte kom fram. Tur jag har tur i kärlek :P
Fusk tillägg ;)
TUPPENJA!
TUPPENJA!
Må väl!
/Fia

TUPPENJA
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Tuppenja!
#6 Det var tur för mig att din dator dog! 😉
Désirée
Afghan lives matter

"Det blir spännande att se hur många timmar det tar innan biljetterna är slut…"
Jag tycker du underskattar oss lite, Staffan. Fem minuter är allt vi behöver! 😉
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#9 Ja, det kändes bra att det var du som fick den istället 👍

Tusan! :(
/NeonNea
Medarbetare på Wicca iFokus
Det här är lika roligt varje gång! Det gäller att läsa reglerna noga. ;-D
Vänliga hälsningar, Niklas
Så retuscherar du dina foton

Ooh, vilken rolig grej! Det här hoppas jag händer oftare! :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Tack goa Hera! 🌺
Alex jag instämmer med dig! 👍
Désirée
Afghan lives matter
"TUPPENJA!"
Må väl!
/Fia

Hmm… frågan är om ni är lite "sneaky" och vill att man ska skriva detta:
"TUPPENJA!"
Värt ett försök ;)
/NeonNea

"TUPPENJA!"
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Haha äsch då ^^
I want to be like the patronsaint of reality.
"TUPPENJA!"
"TUPPENJA!" i en kommentar här nedan

Kopierar hela saken xD
Det var länge sedan vi körde en tuppenja här på sidan så nu är det hög tid att förnya den traditionen… :)
Reglerna ser ut som vanligt; de fem första som skriver "TUPPENJA!" i en kommentar här nedan får två biobiljetter skickade till sig med posten. Jag tar kontakt med vinnarna i ett privat meddelande och ber om en adress dit de ska skickas.
Det blir spännande att se hur många timmar det tar innan biljetterna är slut… :)
// Staffan
/NeonNea

Nån vinnare än? :P
/NeonNea
Och jag testar med detta:
"TUPPENJA!" i en kommentar här nedan får två biobiljetter skickade till sig med posten. Jag tar kontakt med vinnarna i ett privat meddelande och ber om en adress dit de ska skickas.
// Staffan

#24 Jag provar de med xD Här kommer mitt bidrag ;) :
"TUPPENJA!" i en kommentar här nedan får två biobiljetter skickade till sig med posten. Jag tar kontakt med vinnarna i ett privat meddelande och ber om en adress dit de ska skickas.
// Staffan
/NeonNea

"TUPPENJA!" i en kommentar här nedan får två biobiljetter skickade till sig med posten.
/NeonNea

Värt ett försök 😇
/NeonNea
"TUPPENJA!" i en kommentar här nedan får två biobiljetter skickade till sig med posten.

Reglerna ser ut som vanligt; de fem första som skriver "TUPPENJA!" *bla bla bla*…
Då borde väl TUPPENJA! duga att skriva, eller? :(
_

Vad kul! Har aldrig upptäckt detta!
/Kram Jennifer

"TUPPENJA!" i en kommentar här nedan
/NeonNea
BlossaTossa; jag blev dock fundersam av inlägg #13 :P

Jag blir gaaalen! xD
/NeonNea
Det var länge sedan vi körde en tuppenja här på sidan så nu är det hög tid att förnya den traditionen… :)
// Staffan

Vem blev inte fundersam i #13? xD
/NeonNea
#33 Hahahahaha, jag med 😂

#36 Jag kommer dö i förtid xD
/NeonNea
"TUPPENJA!"

"TUPPENJA!"
Alla dessa tuppar😇
/NeonNea
Nä, nu har jag nog gjort allt jag kan göra.
Och jag tror faktiskt att de första fem får biljetterna, Niklas lurades nog bara lite 🙂

// Staffan
/NeonNea

#40 Det tror jag med, de vill nog bara se oss "freaka" lite 😉
/NeonNea

// Staffan

// Staffan
// Staffan

#40 Eller så är det TUPPENJA! man ska skriva och så syftade Niklas på att det var en som glömde utropstecknet, vilket hade gett dig två biobiljetter om du skrivit TUPPENJA! i din första kommentar istället för det du skrev… 😉 Jag vet inte, men det är min gissning.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#40 sen kanske det inte är fem som skrivit det magiska ordet/meningen än! ;o
/NeonNea
#46 Där har vi nog det! Typiskt IGEN! 😃
Jag har inte öga för detaljer.

#46 Harru fått biobiljetter då? :o
/NeonNea

AAARGH! JAG BLIR GALEN XD Har verkligen INGEN knäckt det, eller (ursäkta ordvalet) jävlas ni bara? :P
/NeonNea
53 kommentarer på mindre än 40 minuter :P
#52 Jag tror Alex har rätt.
Två i början missade utropstecknet och det var nog det Niklas syftade på. Hade jag lagt märke till det hade jag fått biljett om jag hade skrivit TUPPENJA! i min första kommentar.

TUPPENJA!
"TUPPENJA!"

TUPPENJA
Vinner jag om jag ändrar i mitt inlägg nu? 😃

Har nån vunnit än dåe? ;) Vinner jag inte själv, vill jag iaf gratulera någon! :3
/NeonNea
"TUPPEN JA!"
#59 Vinnarna meddelas per PM står det.

#61 Does that mean no party? 😕
/NeonNea
#61 Kanske skriver någon det här sedan när alla vinnarna blivit meddelade.

#63 Vi får väl se ^^
/NeonNea
TuppenJa!
Tupp en ja!
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
TUPP EN JA!
tuppenja
tuppen ja
de fem första som skriver "TUPPENJA!" i en kommentar här nedan får två biobiljetter skickade till sig med posten. Jag tar kontakt med vinnarna i ett pri

// Staffan
"TUPPENJA!"

Tuppar hör ju lite till påsken ju 😃 "TUPPENJA!" Skrek hönan glatt när han kom hem efter att blivit jagad av räven.

"TUPPENJA!!!!!!!!!!"
/NeonNea
#75 Jag kan nästan lova dig att dom tog slut de 7 första kommentarerna.

worth a try ;)
/NeonNea

#80 Jag gissar på ironi :) De vet sedan innan att det inte tar många sekunder/minuter innan folk har gjort sitt :)

TUPPENJA!

"TUPPENJA!"
Hälsningar Sasha, Zally och mig!

Oj, den här tråden var ju redan så lång att det tog 20 minuter att scrolla till sista kommentaren. Vinnarna den här gången är i alla fall:
1. Alex
2. Tina
3. rocklover
4. BlossaTossa
5. Hera (du missade det inte precis, tvärtom)
Ett par andra kommentarer:
#3 Allamej
Typiskt, du missade utropstecknet. Jag tar kontakt med dig också via ett privat meddelande så får vi se om vi kan hitta på något tröstpris… :)
#46 Alex
Huvudet på spiken.
#80 Twili
Det var bara jag som försökte vara lite lustig… :)
Roligt att det är uppskattat med den här grejen. Jag lovar se till att köra en ny omgång igen inom kort (max en vecka).
// Staffan

Då får man gratulera er vinnare: Grattis! :D
/NeonNea

HURRA!! 😃
_
GRATTIS alla vinnare! 😃
Désirée
Afghan lives matter

Grattis!
Hälsningar Sasha, Zally och mig!

❤️

Grattis
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Vilken rolig grej 😃 Grattis!
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Grattis alla vinnare.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Grattis alla! Tack för en rolig tråd!
Vänliga hälsningar, Niklas
Så retuscherar du dina foton

Tack! Och grattis till er andra! 🙂
Mvh Alex
Värd för Ridsport

ahmen åååh, jag kan väl få några jag med för att jag är sist? TUPPENJAAA!!! haha 😂
EDIT: Jag uppskattade dom här tävlingarna med ''fylla i pratbubblan'', något som i alla fall jag tyckte var superkul. Nått sånt snart igen kanske? :D
Små stjärnor lyser också i mörkret.

Har inte fått PM än, när får man det? :O
_
#98 undrar jag med :O

#98 & #99 Det kommer nog när de har tid och allt redo för att skickas (det är ju trots allt helg nu och de kan vara upptagna med annat), så de inte riskerar att "tappa bort" adresserna någonstans i inkorgen. 🙂
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#98 #99
Tänkte samla ihop vinnarna från de senaste dagarna imorgon och göra utskicket. Det blir lite mindre jobb när man det vid ett tillfälle.
Tack! :)
// staffan
?
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973