Annons:
Etikettallmänt
Läst 2310 ggr
Staffan
2012-05-10 16:02

Trevligt mail!

Häromdagen fick jag ett mail som gjorde mig glad. Det var från avsändaren Ann-Marie som bara ville berätta att hon tycker mycket om iFokus. För det mesta när vi får mail så har de en lite annorlunda karaktär... ;)

Jag frågade Ann-Marie om det är okej att jag publicerar mailet här i bloggen och det hade hon ingenting emot.

Tack Ann-Marie för energi-kicken!

---
Hej.

Vill bara säga att Ifokus-forumet bara blir bättre och bättre, samtidigt som det är roligt att det blir fler medlemmar känns det som på vissa andra forum jag vart på som att det blir så många att man inte kan hålla reda på alla. Men på er sajt har man någorlunda koll på alla, och stämningen är så underbart trevlig

Jag har vart medlem sedan 2006 och forumet har bara blivit bättre och trevligare under alla dessa år… Jag har inte vart "mega-aktiv" men ändå blir man bemött på en otroligt bra sätt och folk vill verkligen hjälpa till och är aldrig otrevliga.

Älskar och kommer troligen alltid att älska detta forum :D

/glada hälsningar Ann-Marie :)

Annons:
DesK
2012-05-10 16:09
#1

Ann-Marie har så rätt så! Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

AnneN
2012-05-10 16:50
#2

Jag håller med Ann-Marie, iFokus är det trevligaste stället på nätet enligt mig och här finns dessutom verkligen något för alla.Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Honestyisdead
2012-05-10 16:50
#3

Härligt! Kan inte annat än instämma :)

yoanna
2012-05-11 14:35
#4

Det var så roligt att jag gjorde er glada med det mejlet Skrattande

Farwuq
2012-05-11 19:13
#5

Glad

Jag trivs här, men jag har inte alltid tiden och orken att vara så aktiv som jag skulle vilja vara.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Jerrie09]
2012-05-13 20:54
#6

En trevlig mötesplats.Glad

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Grodan
2012-06-12 00:40
#8

Sant. Kyss


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: