iFokus: Nilma
Vi har ställt några frågor till Malin. Hon är 21 år, bor i Borås och är värd för Träning iFokus och Bloggande iFokus.
Har du någon familj?
Sambon Kristoffer och katterna Elvis och Ozzy, mamma, pappa och två systrar.
Hur hittade du iFokus?
Jag tror det var i samband med vårt kattköp i början av året. Vi letade lite information och så hamnade jag här.
Vad gör du när du inte är på iFokus?
Jag pluggar, umgås med vänner och familj, håller på med scrapbooking, bloggar och lite annat smått och gott.
Vad tycker du är roligast med att vara Sajtvärd?
Kontakten med mina medlemmar och arbetet jag gör tillsammans med medarbetarna.
Hur kommer det sig att du har valt att driva en sajt om träning?
När jag var mindre höll jag på mycket med olika sporter och nu när vi kör hårt med träningen igen saknade jag en träningssajt här, så det kändes ganska givet för min del.
Vad ger dig energi?
Kaffe och människor jag tycker om.
Vilken årstid tycker du bäst om?
Det är en svår fråga men jag får svara våren. Tycker det är härligt när allt börjar "vakna till liv igen" och det varken är för kallt eller för varmt.
Är det någon ny funktion du skulle vilja se på iFokus?
Det hade vart roligt med någon slags chatfunktion. Det blir ju ofta (i alla fall som Sajtvärd och medarbetare) att man bollar saker fram och tillbaka med er bakom kulisserna och med andra Medarbetare och så. Det hade varit smidigare om man kunde använda sig av en liten chat istället!
Finns det någon känd person du skulle vilja äta lunch med?
Jag hade gärna ätit lunch med Barack Obama. Han verkar vara en spännande person.
Vart skulle du resa om du fick resa vart som helst? Varför just dit?
I detta nu hade jag åkt till Australien. Drömresan är att åka längs östkusten eller åtminstone kombinera Sydney med Cairns. Det verkar vara ett härligt land med mycket fint att titta på, många spännande sevärdheter och trevliga människor.
Har du några visioner för Träning iFokus?
Nu under sommaren har aktiviteten inte varit så hög som jag hoppats på. Det beror väl på bra väder och att folk har semester men nu till hösten ska jag ta ett tag i det. Höja statistiken, aktivitetsindexet och antalet medlemmar står på min lista! Jag ska även försöka gå på flera olika pass på gymet som jag sedan kan recensera eller berätta om i nya artiklar.
Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Jätte kul att få lära känna dig lite mer Malin
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!