Annons:
Etikettallmänt
Läst 2850 ggr
Niklas
2010-06-09, 18:50

iFokus: SaraC

24-åriga Sara är värd för Spetsar & urhundar iFokus och Sommar iFokus. Hon bor tillsammans med sambo, katter och en hund. Vi har intervjuat henne.

SaraCHur hittade du iFokus?

Hittade till Hundar iFokus genom Google och sedan vidare till andra sajter.

Vad gör du när du inte är på iFokus?

Då gör jag något roligt tillsammans med familj eller vänner.

Vad tycker du är roligast med att vara Sajtvärd?

Att få chansen att skapa en mötesplats för alla som delar mitt intresse.

Hur kommer det sig att du har valt att driva en sajt om spetsar och urhundar?

Jag har en förkärlek till just den typen av hundar och jag ville försöka skapa en mötesplats för oss som har ett intresse för och en kärlek till raserna som tillhör spetsar och urhundar. Genom sajten får jag lära mig mer om dessa spännande och intressanta raser, både från medlemmarna och från arbetet med sajten.

Vad värdesätter du mest hos andra?

Ärlighet och respekt.

Har du något tips till den som är nyfiken på spetsar och urhundar?

Titta in till oss på Spetsar & urhundar iFokus! Vi hjälper gärna till och svarar på frågor.

Vilken årstid tycker du bäst om?

Jag tycker egentligen lika mycket om alla årstider, men det är något magiskt över sommaren. Särskilt den här tiden runt midsommar gillar jag, med alla blommande ängar och ljusa nätter.

Är det någon ny funktion du skulle vilja se på iFokus?

Vi har ofta svårt att hitta bra bilder till artiklar så ett fotoalbum på sajten, som alla kan ladda upp bilder till och som Medarbetare och Sajtvärd sedan kan plocka bilder från när vi skriver artiklar skulle vara väldigt uppskattat. Det är krångligt att dela många bilder som det är idag. Då skulle man kanske även kunna välja att andra sajter kunde få tillgång till vissa bilder i albumet och på så sätt kunna dela ännu fler bilder.

Vänliga hälsningar, Niklas
Smart hem iFokus hjälper vi dig med det. 🎈

Annons:
AnneN
2010-06-10, 14:20

Kul att få en liten presentation av dig också Sara Glad

Och bra förslag på ny funktion, du är inte ensam om att ha svårt att finna bilder till artiklar.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Upp till toppen
Annons: