Annons:
Etikettallmänt
Läst 2899 ggr
Niklas
3/24/10, 12:49 PM

iFokus: AndreasS

Andreas är värd för Reptiler iFokus. Han har sambo, två bonusbarn, en son, hund och Norska skogkatten Kiara. Vi har ställt några frågor till honom.

AndreasSHur hittade du iFokus?

Jag hittade iFokus genom min sambo som håller på med sällskapsmöss och var medlem på Mus iFokus. Tyckte då att iFokus verkade intressant och fastnade.

Vad gör du när du inte är på iFokus?

När jag inte är inne på iFokus umgås jag med familjen och vår rottweiler-tik Zazzie eller så är jag ute och fotograferar. Är frilansande fotograf med inrikning på blåljusnyheter. Förutom det är matlagning en stor passion då jag är utbildad kock och har arbetat med det från och till sedan 1991.

Vad tycker du är roligast med att vara Sajtvärd?

Roligaste med iFokus är att man knyter många nya kontakter och får många nya vänner.

Har du någon hobby vid sidan av intresset för sajten?

Jag har foto som ett stort intresse. Har fotat sedan 2008 med inriktning på blåljusnyheter men fotograferar i princip det mesta.

Vad tror du att gör om tio år?

Oj, om tio år tror och hoppas jag att jag är egen företagare, antingen som ägare till en lunchrestaurang eller som fotograf. Och sen att jag är kvar på iFokus.

Hur kommer det sig att du har valt att driva en sajt om reptiler?

Mitt intresse för reptiler började redan som liten grabb då jag fick två rödörade vattensköldpaddor av en släkting och sedan dess har det bara rullat på. Tog chansen att skicka in en ansökan att Starta en sajtiFokus om reptiler hösten 2007.

Har du några visioner för Reptiler iFokus?

Min vision med Reptiler iFokus är att göra sajten till en sajt som inte är som alla andra reptil-communitys och vara ett komplement till dem.

Hur tror du att andra uppfattar dig på nätet?

Jag tror och hoppas att jag upplevs som en snäll och trevlig person.

Vill du berätta om någon av de lyckligaste stunderna i ditt liv?

Min lyckligaste stund i mitt liv var den 31 maj 2004 när min son Elias föddes.

Finns det någon person som betyder eller har betytt mycket för dig?

Mina föräldrar har och har haft stor betydelse i mitt liv. Utan dem hade jag inte vart den jag är idag.

Finns det någon känd person du skulle vilja äta lunch med?

Jag skulle vilja avnjuta en riktigt god lunch med en kändis-kock, antingen Erik Lallerstedt, Gordon Ramsay eller Jamie Oliver.

Vart skulle du resa om du fick resa vart som helst? Varför just dit?

Jag skulle vilja åka till Indonesien och till Komodo Island och se komodovaranen.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
AnneN
3/24/10, 10:50 PM
#1

Kul att få lära känna dig lite mer Andreas Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

AndreasS
3/25/10, 9:55 AM
#2

Nöjet är helt på min sida. Glad


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Upp till toppen
Annons: