Annons:
Etikettallmänt
Läst 3132 ggr
Niklas
2009-12-11 15:08

iFokus: Anna Attlid

Vi har ställt några frågor till värden för Hästfoto iFokus. Hon heter Anna Attlid, bor i Tenhult, är sexton år gammal och har tre syskon. Anna hittade iFokus när hon sökte efter fotoforum på Google. Hon hamnade på Foto iFokus och har sedan dess blivit kvar här.

Anna AttlidVad gör du när du inte är på iFokus?
Är i skolan, stallet, ute med vänner, lyssnar på musik, pluggar.

Vad tycker du är roligast med att vara Sajtvärd?
Hela konceptet med iFokus är otroligt givande. Att då få vara en sådan pass viktig del utav det, att få vara Sajtvärd, är jättekul! Jag älskar att organisera och planera lika väl som att diskutera med folk som har samma intresse. Därför passar "jobbet" mig utmärkt.

Har du någon hobby vid sidan av intresset för sajten?
Mina största intressen är hästar och fotografering, vilket jag tycker sajten sammanfattar bra. Utöver det är jag även väldigt beroende av musik och tycker om att webbdesigna.

Hur kommer det sig att du har valt att driva en sajt om hästfoto?
Jag har själv varit hästfotograf i ett par år, först en hobby som nu på senare tid har utvecklats till en livsstil. Intresset för hästfotografering har ökat enormt under de senaste åren, allt fler tar sig an utmaningen, vilket är jättekul. I takt med att antalet hästfotografer har ökat, ökade även behovet av en sajt om ämnet. Jag tycker det viktigt att få prata med andra som har samma intressen, därför är iFokus det perfekta stället för en Hästfotosajt.

Vad ger dig energi?
Musik! Min familj, mina vänner, att få göra det jag tycker om.

Om du skrev en bok, vad skulle den handla om?
Antagligen skulle jag skriva en självbiografi. Jag älskar att skriva och när jag väl kommer igång brukar det bli väldigt djupt på ett personligt plan.

Finns det någon person som betyder eller har betytt mycket för dig?
De som står mig allra närmast är min familj och vissa vänner. De betyder otroligt mycket för mig.

Vilken årstid tycker du bäst om?
Denna fråga går vi ofta igenom på Hästfoto iFokus (fast då ur fotosynpunkt) och man kommer alltid fram till samma sak - alla är bra på sitt sätt!

Finns det något du inte kan som du skulle vilja bli duktig på?
Spela gitarr och piano! Jag älskar musik och skulle verkligen vilja kunna spela lite själv.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
AnneN
2009-12-11 16:50
#1

Kul att få lära känna Attlid lite närmare på detta sätt Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ulla
2009-12-18 20:40
#2

Trevligt initiativ med presentationer. Hoppas att det kommer fler.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

jojjehanna
2009-12-19 00:39
#3

bra svar, anna du känns så förståndig och mogen för din ålder. minns hur jag själv var i din ålder…

Niklas
2009-12-19 09:56
#4

#3: Det håller jag med om. Jag hade nog inte ens låtit så förståndig tio år senare.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Anna
2009-12-19 23:17
#5

Vad glad jag blir, tack hörni!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Upp till toppen
Annons: