Annons:
Etikettallmänt
Läst 4074 ggr
Staffan
2009-11-27, 11:25

Omgiven av eldsjälar... :)

Det slår mig ofta hur många fina sajter det finns samlade här på iFokus. Alla har det gemensamt att de startats helt från noll av en eldsjäl som velat skapa en mötesplats för människor som delar deras intresse.

Till värdarnas visioner har över 500 Medarbetare anslutit sig, och tillsammans hjälps de åt att ta hand om sajterna och göra dem till vad de är. De skriver artiklar och inlägg, och hjälper medlemmar till rätta. De ordnar tävlingar och aktiviteter, och rapporterar om nyheter från fältet. De delar med sig av sin erfarenhet och sin kunskap om sitt intresse och bidrar på massor av sätt till dess utveckling och spridning.

På oss som jobbar med den tekniska utvecklingen av plattformen vilar såklart också ett tungt ansvar, men faktum är att vår kunskap om hur man bygger communities inte skulle vara något värd utan deras kunskap om alla olika intressen som samsas här under iFokus tak. På samma sätt skulle sajterna på iFokus kännas ekande tomma om det inte vore för alla er medlemmar som med tiden har hittat dem och bidrar till att göra dem levande.

Det vore roligt att hitta ett bra sätt att lyfta fram och uppmärksamma allt det fina arbete som läggs ner på att bygga upp de här sajterna. Till att börja med vill jag i alla fall bjuda på ett litet fyrverkeri (med en låt som jag tacksamt skulle ta emot tips på vem det kan vara som ligger bakom). Håll till godo.

// Staffan

Annons:
ANNIA
2009-11-28, 00:48

1 min sång är inte mycket att gå på. Men låter som det kan vara den här.

Monkey Majik- One Moment..

Staffan
2009-11-28, 01:40

Det måste det vara! Tack Annia!

Jag tyckte att den var livsbejakande på något bra sätt, speciellt i början.

// Staffan

ANNIA
2009-11-28, 16:46

Mitt "kontor" hade redan släckt ner inför natten så jag tänkte inte alls, mer än att jag märkte att dom hade ett eget sound.

Upp till toppen
Annons: