Annons:
Etikettallmänt
Läst 1168 ggr
Staffan
2022-08-11 12:00

David Elsewhere - Void Dweller

Hyfsat säregen dansstil… :)

// Staffan

  • Redigerat 2022-08-11 12:02 av Staffan
Annons:
Maria
2022-08-16 19:12
#1

När jag ser sådana här klipp blir jag så fascinerad av hur fantastisk den mänskliga kroppen är.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Denna kommentar har tagits bort.
Ragatans Naturande
2022-08-31 20:04
#3

Släkting till Mr Bean? (tittade lite snabbt utseendemässigt :D )

Mr Bean skulle iofs trasslat ihop sig, så han hade fått ringa räddningstjänsten. Ungefär som jag då… Jag hade fått trycka på mitt trygghetslarm… :p


Jag ber om ursäkt på förhand, att jag redigerar mina inlägg då och nu. Tack vare min funktionsnedsättning hänger inte fingrarna med alla gånger på tangentbordet, utan det blir ofta stav- /syftningsfel pga borttappade bokstäver.

Jag är född sån här, vad har du för ursäkt? :)
http://www.naturande.com

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
R
2023-09-08 07:15
#15

Min älskade Kisse skrotan fick jag ta över från mamma för 3 år sedan! jag bodde hemma hos henne när vi skaffade katten i många år men va tvungen att flytta på grund av problem med lagen🤕Sorry men jag saknade alltid min snö leopard Kisse men efter 3 år hos mig fick hon diabetes och ingen försäkring😭 det skulle kosta 10000kr om dagen och flera dagar på sjukhuset! Sen kolla blod socker 1 gång i veckan samt spruta 2 gånger om dagen… Hon var över 15 år så jag och mamma beslutade att hon fick somna in 💔 det krossade vårt 💔 jag hade henne hemma en vecka och tog farväl hon fick äta vad hon ville Grillad kyckling älskar hon och jag gick upp nästan varannan Timme på natten och fyllde på med favorit blöt mat.ja talade om hela tiden hur mycket jag älskade henne❤️hon somnade in i min famn💔 hennes aska spred jag ut i skogen så hon får busa i naturen i all evighet😺💙 jag går dit ibland och lämnar lite godis det älskade hon.jag hoppas folk inte blir arga att hon fick somna in jag hade inga val det krossade mitt hjärta 💔 det är 6 månader sedan hon gick bort varje dag jag vaknar tänker jag på henne ❤️ jag skulle ge bort år från mitt eget liv till henne om det var möjligt❤️hon var hela min värld.
Men jag vet att hon har Frid nu😺😸🧡❤️💝💘 jag hoppas alla era Katter/Hundar mår bra🙂https://youtube.com/shorts/0UaGEq080wU?si=xWsUFXZ6AQfvoqt8

  • Redigerat 2023-09-08 07:20 av Ribanno
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: