Avdelning: I-landsproblem

Borde ju inte vara så svårt att göra en bättre perforering… :)

🤣🤣japp detta är en jätte allvarligt problem.
Har märkt att det blir värre med tiden.
#0: Ja det är verkligen ett stort problem här med 😎🤣
Mvh./ Draken
VENI VIDI VICI

Händer för jämnan. Väldigt irriterande. 😄
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag konstaterar att ni tycks vara ocertifierade allihop. Annars hade ni aldrig misslyckats på det där viset. Lär er ”hushållssnärten” innan ni påstår att det är ett problem.
Vänliga hälsningar, Niklas
Så retuscherar du dina foton

Eller hitta ett nytt användningsområde för resten - bra för glasögonputs eller som tork mellan lilltån och nästa tå.
Finns säkert fler.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Dra nedifrån istället, så slipps detta problem (nästan helt). Hälsningar från en som tidgare haft detta svåra problem 😄

#0 Jag veeeeet. Hur jobbigt som helst😀
Ser ut som om vi köper likadant papper när jag ser mönstret i pappret.
/Maria
Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

#2:
Det där med perforeringarna är en egen vetenskap. 😊 Det finns en rolig historia om det:
Amerikanarna uppfinner ett nytt supersnabbt flygplan, men när de testar det bryts alltit vingarna av på ett och samma ställe. Sen får de hjälp av en svensk flygplanstekniker som säger "perforera vingarna på just det stället". Hans amerikanska kollegor undrar om han har fått fnatt och säger att i så fall bryter ju vingarna ännu lättare. Men den svenska flygplansteknikern är envis och till slut gör de ett försök med perforerade vingar. Till allas förvåning höll vingarna. De testar om och om igen och alltid håller dom. Sen frågar de den svenska teknikern hur han kunde veta att en så knäpp åtgärd fungerar. Han svarar "det är precis som med vårt hushållspapper i Sverige. Aldrig blir det ett riv där som det är perforerat. 😊
#6: 😂😂😂
Mvh./ Draken
VENI VIDI VICI

Nope! För jag använder inte sådant hushållspapper. Jag drar ut papper ur mitten på mitt…

#12 Du ska alltid ha det lyxigaste Grodan. För min del passar inte det eftersom jag brukar vika egna billiga servetter av mina rutor… ;)

#13 Tss, det är inte lyx… det är lathet…

#14 Visst var det den varianten som hette Torky när den kom till Sverige? :)

#15 Jupp, och det är också Torky jag har… jag är inte en märkesnörd… nej…
#15: Den heter fortfarande torky 😁
Mvh./ Draken
VENI VIDI VICI

Det finns andra sorter nu också, som inte heter Torky
#18: Jo jag vet 😉
Mvh./ Draken
VENI VIDI VICI

#18 Vad heter dom andra? Torkauppy? ;)

#20: 😂
#20: 😂
Mvh./ Draken
VENI VIDI VICI

#6 Kan inte hålla en kurs för oss amatörer? 😂
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Skönhetsrecept, Vikingar & Medeltiden. Medarbetare på Te, Goth & Musik
#23: Ja precis Niklas. Du får hålla en distanskurs för oss ovetande dårar 😜🤣
Mvh./ Draken
VENI VIDI VICI
Inlägget är borttaget