Annons:
Etikettallmänt
Läst 2609 ggr
Staffan
7/7/12, 11:33 AM

Sminktips...

Tänk ändå vad mycket bra reklam det finns.

En liten tankeställare:

Annons:
Staffan
7/7/12, 11:34 AM
#1

Okej, den går ju inte upp emot den här klassikern men ändå..

Niklas
7/7/12, 11:56 AM
#2

#0: Den var oväntad.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

MissInAction
7/7/12, 12:03 PM
#3

Haha ja, den är bra! Men jag blev lite besviken för jag hade gärna velat se hur hon gjorde looken! Oskyldig


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

dolfen
7/7/12, 5:17 PM
#4

En liten skämtsam fundering:
Skulle det inte gå snabbare att använda en… roller!? ObestämdOskyldig

lilli-l
7/7/12, 7:19 PM
#5

Jestanes, vad jag hoppade högt!! En riktigt "scary movie" både slutet på reklamen och budskapet i den! *ryser*

Carpe Diem….Fånga dagen

[Morfalum]
7/8/12, 5:00 PM
#6

#0 Inte för att vara sådan, men tänk ändå vad mycket dålig reklam det finns. Jag avskyr reklam rent utsagt! De flesta reklamer har så oerhört simpla sätt att sälja produkter.

Jag garvade här om dagen när jag från TV:n hörde något i stil med: "Tänk vilken bra semester vi fick med den här medicinen, vi alla i familjen slapp oroa oss för orolig mage" (som om det hörde till vanligheten att orolig mage sabbade semestern?)

Eller:

"Köp en glass, det gör dig glad!" XD (men om glassen är jätteäcklig då? Blir jag då glad för att jag kastat bort en tjuga på en äcklig glass?)

Eller "Använd axe så kommer brudarna att älska dig!" (Perfekt! Jag kan vara en extremt osympatisk människa med ett väldigt ocharmigt utseende som aldrig tvättar mig, allt som behövs är axe deodorant så kommer jag att få alla kvinnor jag vill ha!)

GAAAAAAHHHHHH det är så dåligt!

Men så gillar jag ju inte heller principen med reklam men det är en annan sak.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: