Annons:
Etikettallmänt
Läst 6803 ggr
Staffan
12/8/17, 1:47 PM

Måla med Excel...

Om jag skulle börja med digital konst skulle jag med stor sannolikhet gjort ett annorlunda val av program för ändamålet. Excel känns helt enkelt inte helt lättjobbat. Trots det har jag svårt att se att mina tavlor skulle bli lika... :)

Hoppas att ni får en riktigt fin helg och andra advent! :)

// staffan

Annons:
Nettis!
12/8/17, 4:29 PM
#1

Häftigt att kunna skapa det i Excel.

beem
12/8/17, 10:09 PM
#2

Synd att de inte visar mer hur han gör.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

labrador Leo
12/9/17, 5:13 PM
#3

Jag heter Monica och är 60 år. Jag o min hund Leo letar efter en lek/ promenadkompis.

Leo  är en hanne på 9  månader labrador och är väldigt snäll, och villig att leka med vilket hund som helst. inte räd mot nya människor eller hundar.  

Jag är söker efter andra hundar, som Leo  kan leka med eller gå på gemensamma promenader, så att han kan bli lite mer aktiv,för jag vill inte att han ska bli en sovpotatis

Jag är också aktiv inom  visa rammar och har tänkt gå med Leo på något form av agility  kurs som jag tycker att han  kommer att ha jätteroligt på! Har tränat honom lite för att hitta kantareller som visade sig att han vara duktig på i skogen

Är du  intresserad av en promenadkompis så hör gärna av dej!  Har även skaffat en dansk cargobike cykel för lite längre utflykter som rymmer minst två hundar. 

Bor på Nobeltorget i Malmö men är flexibel med att träffas nånstans i Malmö
min mail är:palindrom9@hotmail.com

Upp till toppen
Annons: