:-)
Vänliga hälsningar, Niklas
Så retuscherar du dina foton
Jag är väl bara en grinch men jag tillhör dom som är så galet trött på minionerna och vill skrika av ilska så fort jag ser dem. Aldrig tyckt de var roliga.
Blir bara provocerad och trött så fort jag ser dem, haha. Tycker de inte är något annat än jobbiga.
Och då är jag en person som älskar mycket barnsligt. Men just detta fenomen kommer jag aldrig förstå mig på. Det är en helt annan humor än vad jag tål.
Bra "Barnslig" humor för mig är fortfarande genomtänkt. minion-humor är som att vifta med ett par nycklar framför någon som skrattar.
Men nu är jag väl elak, ber om ursäkt om jag låter hård. Men detta är väl något jag velat få ur mig på länge. 😃

#4 Kneko
Jag har egentligen lättare att förstå det än att jag själv tycker dom är rätt skoj.
En förklaring är nog att jag inte sett filmerna förrän helt nyligen… :)
// Staffan

(Det här var länken som #0 innehöll egentligen -
just nu fungerar den att besöka igen:
http://pontu.eenet.ee/player/merikotkas.html)

Det där med länkar till video. Många har haft problem att se video när det kommer ifrån HTTPS-sidor, dvs ett protokoll för krypterad transport av data för HTTP-protokollet. Lösningen är enkel och det är att ta bort (s)-et i adressen men lite fånigt kan man ju tycka när man vill köra säkert. 🙂
#7 Jag har nog otur mest hela tiden, den funkar inte för mig….
Älskar minionerna!

Jag har bara sett dessa på bilder och vet att det skall finnas någon film med dem. Har ingen aning om vad de är för något!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!