Annons:
Etikettallmänt
Läst 2115 ggr
Staffan
3/22/16, 3:38 PM

Kärlek i rulltrappan...

Annons:
Davbjo
3/22/16, 4:12 PM
#1

Det är alltid kul att se hur sköra vissa är.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Maria
3/22/16, 4:32 PM
#2

Den var fin. De flesta reagerade ganska fint tycker jag.

Jag har en manlig bekant som träffade sin fru i en rulltrappa. Kärlek från första ögonkastet.❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Spöket
3/22/16, 6:50 PM
#3

Jag tyckte att de flesta reagerade negativt..lite tråkigt kan jag tycka 😮

Multi vad?

Staffan
3/22/16, 7:08 PM
#4

#3 Spöket

Fast på sätt och vis är det väl faktiskt ett slags tafsande?

// Staffan

Spöket
3/22/16, 7:39 PM
#5

Kan man bli tafsad på handen? 😃

Multi vad?

Tjeja
3/22/16, 9:08 PM
#6

😃

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Staffan
3/22/16, 9:29 PM
#7

#5 Spöket

Jag skulle nog svara ja på det. Det beror väl på hur den som det tafsas på uppfattar det? Hur drar man annars gränsen?

// Staffan

Spöket
3/23/16, 5:14 AM
#8

Ok,, då förstår jag hur vissa tänker när de vägrar skaka hand med kvinnor, de tänker nog liknande..att det är att tafsa

Multi vad?

Davbjo
3/23/16, 8:39 AM
#9

#4: Det är helt klart en kränkning av den personliga sfären, men fråga är hur de hade reagerat om det var en enligt dem snygg tjej som stod för handlingen. Gissningsvis skulle de inte reagera likadant.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Niklas
3/23/16, 9:30 AM
#10

Hur hade det sett ut om offren var tjejer?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Davbjo
3/23/16, 10:13 AM
#11

#10: Enligt vad jag fått berättat för mig så är det dessvärre så att för många tjejer är detta mer eller mindre vardag.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Maria
3/23/16, 10:27 AM
#12

Jag hade blivit glad om det hänt mig🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tjeja
3/23/16, 6:10 PM
#13

#12 Jag med! Jag hade skickat en slängkyss tillbaka!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Staffan
3/24/16, 9:48 AM
#14

#12 #13

Oavsett vem det var som "utsatte" er för det? Skulle det vara okej om det var en kvinna? Skulle det vara okej om det var en väsentligt äldre man?

Hmmmm… tillåt mig tvivla…

// Staffan

Maria
3/24/16, 9:55 AM
#15

Jag hade tyckt det var OK oavsett vem. Jag hade nog blivit positivt förvånad och förmodligen skrattat.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tjeja
3/24/16, 5:15 PM
#16

Staffan #14 , Jag hade nog faktiskt reagerat som Maria beskriver det i #15 jag med nästan oavsett.  Hade det varit någon som kändes som hotfull och inte bara "tokig" hade jag kanske blivit rädd. Men knappast arg. Såvida det inte kändes som om någon ville håna mig för att vara elak, men då hade jag nog snarare blivit ledsen istället för arg i alla fall. Åtminstone spontant just när det hände, kanske efteråt i ett senare skede i så fall när jag tänkt tillbaka i så fall.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Maria
3/25/16, 9:24 AM
#17

Jag visade filmsnutten för min man som tyckte att det var roligt och han sa att han också hade blivit glad. Lite smågester i vardagen som lyser upp.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: