Annons:
Etikettallmänt
Läst 2559 ggr
Staffan
8/25/15, 11:28 AM

Välkommen till Benidorm!

Benidorm slår rekord efter rekord med avseende på antalet besökare. Första halvåret i år besöktes den exklusiva och avskilda stranden av 29.2 miljoner besökare. Ja du läste rätt.

Kan tillägga att Benidorm inte ligger högst upp på listan över stränder jag längtar efter att bada på… :)

Någon som varit där? Är det så galet som det ser ut?

Annons:
Maria
8/25/15, 11:48 AM
#1

Meeen vad gräsligt.

Vill man verkligen koppla av så? Det måste väl finnas andra ställen,

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Farwuq
8/25/15, 12:10 PM
#2

😮 Fyy!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Tilde]
8/25/15, 12:31 PM
#3

Jag föredrar så tomma stränder som möjligt jag. 👍

Maria
8/25/15, 12:47 PM
#4

Jag föredrar klippor😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Staffan
8/25/15, 1:02 PM
#5

#4 Maria

Vadå? Gillar du inte att ha sandiga fötter? :)

Maria
8/25/15, 1:04 PM
#6

Nej nej nej. Avskyr sand mellan tårna och överallt känns det som när man är på en strand.

Dessutom brukar det vara långgrunt och hur kul är det?😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Kyllan56
8/25/15, 1:12 PM
#7

Precis som Maria föredrar jag klippor! 😉Ligga som inträngd, så man behöver be grannen att flytta sig om man ska vända är inte min stil. Benidorm går helt bort som resmål.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

citytjejen
8/26/15, 9:16 AM
#8

Oj, förstår inte nöjet med att ligga så tätt! Det ska vara glest mellan handdukarna för min del, eller sola på klippor!

/Christina

Zyperior
8/26/15, 7:23 PM
#9

"Exklusiv" och "29,2 miljoner besökare" låter inte så vettigt att ha i samma mening, även om jag förstår att exklusiv inte nödvändigtvis behöver ha en ordagrann betydelse.

..Just sayin' =)

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

Upp till toppen
Annons: