Stolt kompis!
En av mina allra bästa vänner heter Clas Lundin. Han har jobbat med film sedan många år tillbaka och framförallt då med reklam- och musikvideos.
Den här reklamfilmen för Destination Gotland är en av de senare produktionerna och här står Clas inte bara för regi utan har också varit med och gjort den grymma musiken. Det bästa av allt med Clas är förstås att han är en enastående vän som det är härligt och roligt att umgås med. Tack Clas! :)

Låten var jättebra. Att göra reklam för Gotland på detta sätt som i filmen var inte alls dumt. Har aldrig tänkt på Gotland i så många olika perspektiv. En bra vän är inte heller dumt att ha.

Wow. Jag har aldrig varit på Gotland och det här var en fantastisk inblick i vad man kan se och uppleva och jag håller med om att det var en otroligt "snygg" reklam med fin musik.
/Maria
Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.
Var en vecka på Gotland när jag var barn jättehärligt :)
Är där varje/varannat år, jättefint. Jättevacker mur och stenstränder och mark. Finns tillochmed en restaurang med världens godaste veganmat.😃