Annons:
Etikettallmänt
Läst 1864 ggr
Staffan
12/31/13, 5:36 PM

Gott Nytt År!

Den här tiden på året brukar det på tv sändas ett antal årskrönikor som visar året i sammandrag. Tänk om man kunde få en sådan timmeslång krönika som visar ens egna tillvaro månaderna som passerat.

Oavsett krönikan skulle vara intressant eller ointressant så är det om några timmar dags att ta filmen ur spelaren och ställa in den i bokhyllan och istället ta sig an det annalkande årets nya utmaningar och möjligheter. Gärna med tillförsikt och allra helst med entusiasm.

Som en liten nyårspresent kan jag meddela att mina kollegor Johan, Erik och Niklas den senaste månaden har jobbat hårt med utvecklingen av vår nya mobilsajt som vi kommer att lansera nu i början av 2014. Den kommer att bli kanon och underlätta för alla som är intresserade av att använda iFokus även från sin iPhone/Android-telefon.

Hoppas att du får en fin kväll och ett riktigt bra 2014!

// Staffan

Annons:
BRP
12/31/13, 5:39 PM
#1

Tack detsamma!

[ErikP]1
12/31/13, 5:40 PM
#2

Gott nytt år!

Maria
12/31/13, 5:46 PM
#3

Gott Nytt År önskar jag också🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Emo
12/31/13, 5:48 PM
#4

Önskar er alla detsamma och vet att ni, killarna bakom iFokus, alltid kämpar för att göra tillvaron för oss här så bra som möjligt.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

MissInAction
12/31/13, 10:04 PM
#5

Gott nytt år! Ser mycket fram emot den nya mobilsajten! ♥ 🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Johannez
1/1/14, 6:05 PM
#6

Va roligt med en mobilsajt!

Var inne på appstore och letade efter iFokus för ett tag sedan 👍

Fördomar är dumbommarnas förnuft.
François de Voltaire

Annons:
MillisB
1/5/14, 9:43 PM
#7

Jag undrade just när den skulle komma. Ser fram emot större utnyttjande av skärmområdet om inte annat 😉

/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend.          (David Perlmutter)

Upp till toppen
Annons: