Annons:
Etikettallmänt
Läst 2036 ggr
Niklas
11/21/13, 10:22 AM

När jag känner mig äventyrlig ...

Jag har en ny favoritfunktion på iFokus. Vi lanserade den för några veckor sen och nu använder jag den många gånger dagligen.

Funktionen jag menar är Uppdaterade inlägg i rutan till höger. När du är inloggad och inte har några olästa egna inlägg kvar visar den rutan de fyra senaste inläggen på hela iFokus. För oinloggade visar den alltid de fyra senaste inläggen. 

Där har jag hittat många intressanta inlägg. Eftersom innehållet tas från alla omkring 300 sajter blir det en stor blandning. Jag klickar där så fort jag ser något som låter intressant.

Har du sett och använt funktionen?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Magisk
11/21/13, 10:30 AM
#1

Ja den har jag använt faktiskt. 😃

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar

Leffe
11/21/13, 10:31 AM
#2

Jag har använt den ofta sedan funktionen kom

Emo
11/21/13, 10:36 AM
#3

Jag har också använt den ofta och på så sätt hittat många intressanta trådar på olika sajter.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

CaptainBunchie
11/21/13, 10:39 AM
#4

Ja det har jag, men finns det ingen "mina inlägg"-knapp längre? Saknar den lite. :(

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Niklas
11/21/13, 10:39 AM
#5

Vad roligt. Jag tänkte att den är lätt att missa eftersom vi hade andra funktioner som såg nästan likadana ut där tidigare.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Honestyisdead
11/21/13, 12:21 PM
#6

Varje dag :)

Annons:
Sjöstjärna
11/21/13, 1:24 PM
#7

Jag är väldigt förtjust i den funktionen och ramlar in både här och där i diverse intressanta diskussioner. Hur kul som helst! Ibland undrar jag dock hur roligt andra tycker det är med medlemmar som "surfar runt" i olika grupper och kommenterar utan att vara medlem i respektive grupp, för det är ju det som blir följden. Men för egen del gillar jag det som sagt skarpt! 😃

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Niklas
11/21/13, 1:26 PM
#8

Jag gillar när det dyker upp nya ansikten i diskussionerna på mina sajter. Det spelar ingen som helst roll om de inte vet något om ämnet eller inte.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Lamina
11/21/13, 2:23 PM
#9

#4 Dina inlägg kan du hitta under "inlägg" på din profil.

Jag använder mig mycket av den funktionen. Men jag kommenterar sällan. Ser jag näågot intressant bokmärker jag det för att se vart diskussionen går. Ibland blir det inte alls så intressant som jag trodde, då tar jag bort bokmärket. Ibland lägger jag mig i diskussionen, om jag känner att jag har nått att tillföra. Men oftast gör jag ingenting, bara läser. Smyger runt som en ninja bland forumen. 🦸‍♂️

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[Jens]
11/21/13, 5:37 PM
#10

Det händer då och då att jag använder det.

Ladydragon
11/21/13, 10:32 PM
#11

Alltså jag måste vara dum….men för det första så är bilden i inlägget så liten att jag inte ens kan se vad som menas på bilden 
därför blir det oerhört svårt att försöka lista ut vad som menas och texten är för mig väldigt kryptiskt….vaddå uppdaterade inlägg jag hittar inget sånt hos mig????????

Honestyisdead
11/21/13, 10:40 PM
#12

12 alla har den rutan till höger, där de trådar du skrivit i eller bokmärkt hamnar när nya inlägg gjorts i tråden. Ovanför sajtlistan. Med dina favorit sajter.

Emo
11/22/13, 8:00 AM
#13

#11 Klicka på bilden om du vill se den större.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Annons:
[Nude]
11/22/13, 1:46 PM
#14

Jag kollar den rutan jämt och jag kliver in och tycker och tänker. Den öppnade upp hela iFokus på ett väldigt positivt sätt. Det har gjort så att jag nu är medlem på fler sajter än "min egen" här inne!

[Kavring]
11/22/13, 8:34 PM
#15

Använder den här funktionen hela tiden! Tycker den är jättebra! 🙂

Tarotstollan
11/22/13, 9:02 PM
#16

Använder den jämt!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Imasy
11/24/13, 12:19 AM
#17

Alltså, vart hittar man denna ruta? Måste man aktivera nåt? Jag har bara en ruta för de diskussioner där jag redan deltar?

Niklas
11/24/13, 7:37 AM
#18

#17: När du inte har några olästa diskussioner som du deltar i visas de senaste inläggen på hela iFokus i den rutan.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Imasy
11/24/13, 9:40 AM
#19

#18

Aha 👍

exitingsvillemo
11/25/13, 2:04 PM
#20

Jag måste isåfall göra en upprensning i den listan, för kryssar jag bort inlägg så kommer det bara fler, äldre inlägg som jag deltagit i.

Annons:
Honestyisdead
11/25/13, 2:14 PM
#21

20 så är det för alla. Alla trådar man skrivit i eller bokmärkt hamnar där om nya inlägg görs i trådarna.

exitingsvillemo
11/25/13, 2:18 PM
#22

Jag har trådar ligger där sedan flera år tillbaka, tråden är inaktiv, men ingen har skrivit på kanske 2 år… Så chansen att jag någonsin ska få upp dessa "senaste tråd på hela ifokus" känns obefintlig.

Honestyisdead
11/25/13, 2:46 PM
#23

22 då är något fel. Icke uppdaterade trådar ska inte komma fram. Prata med killarna.

exitingsvillemo
11/25/13, 2:54 PM
#24

Trådarna är uppdaterade, jag är inte den sista som skrivit. Men när jag känt att jag inte har ngt mer att säga i den aktuella tråden, så struntar jag helt enkelt att gå in i den, trots att den dyker upp. När tråden sen blir inaktiv så ligger den ju fortfarande kvar i min lista till jag kryssar bort den.

Och även om tråden/trådarna i dagsläget är inaktiva så kommer ju dom upp före dessa "sista på hela ifokus"

Så ska jag kunna utnyttja funktionen så antar jag att jag måste sitta och kryssa bort alla gamla inlägg först?!?

Upp till toppen
Annons: